Yeti - met dank aan rijkswaterstaat...

Tallguy

Forumguru
25 nov 2005
3.865
973
123
...mag er binnen 6 maanden na aflevering al een nwe voorruit in :( Bij Zwolle zijn ze druk bezig de wegen te verbreden en daarvoor moet dus de bovenste asfaltlaag eraf. Prima, maar maak dan aub beter schoon :disc:

Mijn auto werd gisteren geteisterd door steentjes door mijn voorliggers en datg leidde helaas tot een sterretje in de voorruit dat binnen 5 minuten uitscheurde tot een scheur van 10cm lang (inmiddels al 15cm).

Wel jammer hoor. Ik zal Rijkswaterstaat ook eens aanschrijven.
 

EdK

Forumguru
5 jan 2007
34.756
21.340
123
met de juiste verzekering is het verzekeringswerk en kost het je alleen een eigen risico
En die proberen te verhalen bij Rijks Waterstaat.

Zorg alleen wel dat je straks de juiste ruit weer erin hebt zitten ! eventueele antenne's in raam, zonneband etc etc
 

Rosinfield

† In Memoriam
17 mei 2010
14.334
9.403
128
72
Oldeberkoop
Met mijn vorige auto heb ik in 6 jaar 3x een nieuwe voorruit moeten laten plaatsen. Was ook wel een enorm oppervlak
 

corsaar

Senior Member
28 feb 2010
2.077
82
46
Noord Holland
Kensei de ruit is zichtbaar maar hoe zit het met de steenslag in je lak,
van die mooie putjes. Klaar ben je ermee !
 

Tallguy

Forumguru
25 nov 2005
3.865
973
123
Het is lease dus dat is al geregeld, maar los daarvan ben ik niet happy ermee...schade is toch schade (en ik ben zuinig op mijn auto's)
Ik heb gelukkig geen andere beschadegingen gezien aan de voorkant van de Yeti, niet de lak, niet de lampen. Ik denk dat ik waar geluk mee heb gehad.

Via de lease is autotaalglas ingeschakeld. De dame zag en zei "ow...dat is een grote auto zo te zien dus misschien moet ik maar 2 man sturen" :) Ze moest ook even de Yeti opzoeken want ze wist niet hoe hij eruit zag. Op zich is dat wel leuk te horen...ik stel voor dat er maar geen Yeti's gemaakt mogen worden...dan houden we een redelijk exclusieve auto haha :winkie:
Doorgegeven dat de Yeti een combi-sensor heeft met regensensor en lichtsensor. Toen wist ze al genoeg. Als het lukt gaat begin vlgde week de ruit vervangen worden.
 

Rosinfield

† In Memoriam
17 mei 2010
14.334
9.403
128
72
Oldeberkoop
Vandaag bij het tanken vroeg die man wat is dat voor auto, een Fiat? Liep helemaal met me mee naar buiten om hem eens goed te bekijken!
 

Tallguy

Forumguru
25 nov 2005
3.865
973
123
Ik had dat vorige week in Veenendaal. Vriendin ging even wat vis halen en daar stond een of ander mannenkoor te pauzeren (was een of andere festiviteit in V'daal die dag). Stonden op een gegeven moment 6 van die kerels mijn Yeti te bewonderen. Vonden 'm mooi, groot, volledig uitgrust en stukken goedkoper dan de VW :super:

Wel leuk zoveel aandacht.
 

EdK

Forumguru
5 jan 2007
34.756
21.340
123
He heren blijven we wel on topic ? het is geen kantine hier hoor !z
En een moderator heeft nog wel een voorbeeld functie !!


:uitlachen: :grin::grin: :koffie: