Yeti besteld

Rosinfield

† In Memoriam
Hallo,

Leuk forum is dit, al heel wat opgestoken. Het volgende ter introductie.Heb vorige week een Active Plus met DSG besteld (Pacific Blue). Verwachte levertijd ca 8 weken zei men. Wellicht wat erg optimistisch? We zullen zien, verder geen bijzonderheden op en aan de auto, dus misschien scheelt dat.
Huidige auto is Yaris Verso van 2004 met 133000 km. Wordt helaas niet meer gemaakt, want qua praktische bruikbaarheid niet te evenenaren (afgezien van Berlingo-achtigen, maar dan heb je toch meer een bestelwagentje ipv een auto, vind ik). Dit ondanks op papier veel minder liters bagageruimte (max nog geen 1100) dan de Yeti. Yeti is nu het beste (en mooiste) (betaalbare) alternatief en met de DSG wil moeder de vrouw ook weer gaan rijden.

Tallguy

Forumguru
Welkom op het forum! Zou je je anders ook nog voor willen stellen in de Meet & Greet?

Qua topictitel is "intro" en beetje karig en onduidelijk...ik verplaats 'm naar Mijn Auto en pas de titel aan naar: "Yeti besteld"

corsaar

Senior Member
Welkom Rosinfield,
Hoe ben je nu bij een Yeti terecht gekomen, recommedatie, advies
toeval of reclame. Ik bevoorbeeld door toeval. Ik ging langs een aantal
dealers zoals kia, mazda, nissan, enzv. en per ongeluk zag ik skoda.
Dat lijkt me niks dacht ik en toen .........

Rosinfield

† In Memoriam
Bij mij was het wel liefde op het 1e gezicht. Helemaal na alle uiterst lovende reviews en tests. En ook qua praktische bruikbaarheid een redelijk en betaalbar alternatief voor mijn Yaris Verso, al is die veel handiger wat betreft beladen, je schuift er bv zo een paar fietsen in. , ondanks een stuk minder ruimte in liters dan de yeti. Berlingo-achtigen wilde ik niet, omdat dat toch een stuk minder rijdt, vind ik. De Yeti was dus een mooi compromis; mijn echtgenote is over de streep getrokken door de DSG, ze denkt nu ook weer te gaan rijden.

Tallguy

Forumguru
:ot: @Corsaar: voor jou begint het ook nu op te schieten met het ophalen van jouw Yeti...Heb je toevallig nog een nieuwere datum van de dealer gehad?

corsaar

Senior Member
@kensei
Op een gegeven moment maakt het niet meer uit een paar dagen langer,
gisteren bij de dealer een paar foto,s gemaakt hij staat gewoon op het terrein
te niksen. Ik snap ook niet waarom het zolang duurt. Het blijft 29 mei
precies 12 weken,na de bestelling.Had m.i sneller gekunt !!

Rosinfield

† In Memoriam
da's idd wel een stuk langer dan die 8 weken die mij in het vooruitzicht zijn gesteld. Zou dat te maken kunnen hebben met uitvoering en extra's? In jouw geval rijker en veel; bij mij alleen een trekhaak en een losse radio. Of moet je het meer zien als een loterij?

corsaar

Senior Member
Nee hoor volgens mij had het gewoon sneller gekunt, zeker
twee weken. Op het moment dat de auto binnenkomt zou hij in drie dagen verwerkt aangemeld en klaar kunnen zijn. De extra,s een paar spatlappen montage 20 minuten. Uitlaat sierstukje montage 20 minuten. En de rest is bij de uitvoering
standaard gemonteerd door de robot.

Bovenaan Onderaan