Yeti 1.4 TSI Elegance

Gompie

Lid
Vraagje, standaard worden op deze uitvoering de sunset ramen geleverd. Nu vind ik dat persoonlijk zo waanzinnig lelijk dat ik mij afvraag of je die ook kunt weglaten c.q. omruilen voor normale ramen.
 

EdK

Forumguru
Bij de Ambition is het in iedergeval een optie, dus anders vanuit dit mopdel gaan kijken of je alle optie's kunt nemen die je wil.
 
Volgens mij kun je ze niet weglaten (halen). De enige optie zou dan een ambition zijn die je gaat pimpen. Dit voor zover je geen extra's wilt die alleen te krijgen zijn op de eleganceuitvoering.
Als echte noodgreep kun je natuurlijk altijd overwegen de ruitjes allemaal in te tikken met een van de twee noodhamers die erin zitten. En dan hopen dat je verzekering het gaat betalen/ het niet als verzekeringfraude ziet;) Dan wel even zeggen tegen meneer carglass, kwikfit of whatsoever dat je ongetinte ramen wilt...

Bij onze ambition hebben we trouwens die sunsetramen er extra bijgenomen. Op zonnige dagen zullen de passagiers het achterin wel weten te waarderen. Maar over smaak valt niet te twisten.
 
Bovenaan Onderaan