yeti 1.2 TSI DSG

CaseyBasey

Actief lid
... heb de hoogte in laagste stand waardoor ik iets naar achter val en dan de rugleuning ook iets naar achter gezet maar stoel niet volledig naar achter op slede
En dan het stuur in stand geheel naar voren en in hoogte ongeveer op de helft
...

Dat lijkt precies de stand te zijn die ik nu in m'n Corolla heb! Ik zou het nog 's een keer moeten proberen in een Yeti.
 

CaseyBasey

Actief lid
Dankzij de nadrukkelijke suggesties van Wasmachineman en de ongelooflijk spontane en ruimhartige medewerking van Corsaar heb ik vandaag dan toch een proefrit in een Yeti met DSG kunnen maken!

Ik moet zeggen: van deze automaat ben ik nu overtuigd. De motor lijkt mooier en minder rumoerig te lopen dan de handgeschakelde versie die ik heb gereden. Belangrijke pluspunten voor mij.

Helaas ben ik er ook nu nog niet zeker van dat ik een goede zit zal vinden. Wellicht zal een heel lange proefrit daar uitsluitsel over geven. Of misschien toch maar de gok nemen en er op vertrouwen dat dat wel goed komt?......

Corsaar, nogmaals dank voor je bijzondere medewerking!
 

Wasmachineman

Forumguru
Leuk te lezen, CaseyBasey, dat de proefrit (deels) geslaagd is !
Stoelen zijn inderdaad een kwestie van geluk hebben, meen ik.
Ik heb vaak geluk ! Duitse auto's in het verleden en nu dan Skoda geven over het algemeen mij wel ruim voldoende steun. Ik ben gemiddeld qua lengte en gewicht. Als je ergens op afwijkt zal inderdaad een stoel slechter kunnen bevallen die mij wel goed zou bevallen. Veel succes met de beslissing in elk geval en mooi dat een forumlid jou kon helpen. Daar is dit forum toch ook mede voor bedoeld !
 

snel

Actief lid
denk er aan dat de stoelen actief + / ambition /elegance
onderling er verschillen inzitten ,zijwangen harder kuip
vrouwen kunnen er last mee hebben laatste 2 hebben hardere wangen kuip
zij zitten dan met de heup teveel hier op
 

CaseyBasey

Actief lid
Ik heb nu in een Expedition en een Elegance gezeten. In beiden vond ik de stoelen op zich goed. Zijn die van een Active + dan anders, misschien zachter?
 
Bovenaan Onderaan