XenonLook Lampen gemonteerd

Hallo forumleden,

Ik wou mijn Octavia wat strakkere look geven en ook wat witter licht hebben. De standaardlampen vind ik altijd beetje gelig en niet zo heel strak staan.
Omdat het inbouwen van een Xenon kitje best een gedoe is met ballasten en kabels en Can Bus geschikt moet zijn.

Daarom heb ik voor 20 euro GP Thunder 7500 K lampen gekocht, icm met andere stadslampjes. Gewoon om te kijken wat het effect is en om een wat strakkere look te krijgen. En mocht het niet bevallen dan kan ik ze er altijd weer uit halen :winkie:

Uitbouwen van de koplampen was even een gedoe maar ging wel goed. De lampen zelf verwisselen ging ook prima. Alleen de stadlampjes waren een hell! Ik kreeg ze er maar niet uit ondanks dat ik het volgens het boekje deed, met tangetje uiteindelijk gelukt.

Ik ben wel tevreden over het effect van de lampen en het wordt niet heel sjonnie. Ze geven vooral een witter licht ook tijdens het rijden en de borden lichten wat helderder op.

De lampen geven ook meer licht en niet alleen maar een xenon kleurtje.

P1030381.jpg P1030382.jpg P1030387.jpg P1030392.jpg

Foto's
Before
Tijdens
After
 

yal

Lid
Je hebt dus alleen de lampjes vervangen door xenon lampen?
Hoop dat je niet zoveel stroolicht hebt en tegenliggers verblind.

Ik heb originele vw xenon lampen in m'n bora gezet want de af-fabriek lampen met aftermarket xenon waren zeer hinderlijk voor de overige weg gebruikers.
Gaf wel een berg licht,,,,,

Yal
 

VEEJAY

Forumguru
Alles is mooier dan die standaard gele lichtjes, en zolang je tegenliggers niet seinen is het goed. Ik heb zelf op mijn vorige O2 Aftermarket xenons gehad, maar ben nu toch blijer met mijn af fabriek, is toch net even wat 'sjieker'.
 

hemi24

Forumguru
Als ze verblinden, laat ik je het wel weten als ik je een keer tegenkom in het donker...

Ben sinds kort een 'zero-tolerance' beleid gestart tegen bepaalde vormen van "aftermarket-xenon-(look-a-like): het grootlicht gaat er spontaan op bij mij!!!
 
Dat zal mee vallen dit zijn gewoon normale H7 die gewoon wel meer licht geven en vooral een stuk witter licht! Maar wijken niet af van de normale lampfitting en hebben het zelfde lichtbeeld. Ik heb nog geen enkele flits van een tegen ligger gehad. Het ziet er ieder geval wel stukken strakker uit dan die gelige standaardpitten en kleine moeite om even lampen om te wisselen.
 
Nee dit is de way to go bij lampen verwisselen. Het kan zelfs niet op een andere manier :)

Schroef losdraaien, aan hendel trekken, kabel er uit en je hebt de unit in je handen en je kan makkelijk overal bij :)
 
Bovenaan Onderaan