XENON verlichting

Ralph

Lid
Ik krijg binnekort mijn nieuwe Octavia 2.0 TDI met xenon en sportonderstel. Maar ik ben benieuwd of iemand de Xenon verlichting al heeft gezien.... en er misschien plaatjes van heeft?!!

Groetjes Ralph
 
Ik heb Xenon op mijn nieuwe Octavia en het staat geweldig! De projectielenzen zijn veel mooier dan de gewone reflectors en het geeft natuurlijk fantastisch veel en wit "dag"licht. Ik heb geen moment spijt gehad van deze beslissing.

Voor wat foto's van mijn occie, zie hieronder /forum/images/graemlins/wink.gif

image7.jpg


image5.jpg


image3.jpg
 

Arjen

Actief lid
Helemaal mee eens. Heb dezelfde kleur /forum/images/graemlins/grin.gif

Van Xenon krijg je geen spijt, dus een goede keus gemaakt.
 
Wij hebben ook xenon verlichting erop en ook helemaal geen spijt dat we dit genomen hebben,het rijdt veel lekkerder in het donker,en de kleur is natuurlijk ook heel mooi die hebben wij n amelijk ook
 

Rednas

Nieuw lid
Zo ziet de Octavia er zeer strak uit zeg!! Helaas heb ik geen Xenon besteld, maar heb daar nu wel een beetje spijt van.

Ik kom net terug van een klantenbezoek in Limburg. Ik zat achter een Zwarte Octavia Combi waarop ik niet kon zien of het om de 1.9 of 2.0 TDI ging. Maar hij ging als de brangweer zeg!!! Ok, ik rijd nu in een Astra CDTI met 80 pk, dus zowiezo ben ik nergens. Desdanks was ik onder de indruk van de versnelling vanaf 100 km richting 140 km per uur. Er zaten ook hele vette velgen onder (waarschijnlijk Pegasus).
 
Ja de 2.0 gaat als de brandweer, maar de 1.9 ook hoor als tie een beetje geholpen wordt... /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Bovenaan Onderaan