Nou. Ik ben redelijk tevreden

Heb bewust een groot stuk gereden op een drukke weg in het donker. Geen klachten van tegenliggers gehad. Als ik goed vergelijk dan lijkt dit ook heel erg op de situatie bij fabtdi
Situatie zoals het nu is. Incl foto van het lichtbeeld.
Wat heb ik gedaan:
Originele Vagcom (VCDS) en dit verhaal:
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/VW_Passat_(3C)_Headlight_Aim_Control_(Xenon_with_AFS) . Gewoon de auto binnen in de garage gezet. Deur dicht en afstellen op de deur.
De lamp aan de bestuurderskant heb ik iets meer naar het midden gezet. 2x rond met de imbus lijkt op een muur nauwelijks effect te hebben (moest echt goed kijken!) maar volgens mij scheelt het X meter verder enorm veel.
Beide lampen had ik ook 2x rond omhoog gezet maar na controle op de weg heb ik die weer snel iets omlaag gezet.
De linker lamp lijkt nu meer naar binnen te schijnen. Dat zwarte gat in het midden is ook weg nu. Een dipje zit er nog wel maar dat is blijkbaar normaal en zie je ook terug in de foto op de muur. De linker lamp gaat ietsje omlaag uiteindelijk maar schijnt niet te hoog. Ook als je achter een andere auto rijdt zie je netjes een goed lichtbeeld ten hoogte van de achterbumper van je voorliggen.
De rechter lamp stond al redelijk goed zoals hier ook al opgemerkt was. Maar aangezien die met name richting berm schijnt en verkeersborden verlicht viel me dat minder op.
Op verzoek: reflectorpaaltjes!