Xenon O3 start niet op bij koud weer

Inderdaad is namelijk een productiefout in bepaalde units geweest van de xenon.
probleem zal nu verholpen zijn
 
Auto staat nu in de garage. Ook voor vervangen van beide regelunits. Auto week in bezit en gebouwd midden februari.
 
Laatst bewerkt:

intruder1400

Actief lid
Is dan ook na te gaan of anderen (lees: ik) mogelijk een foute regelunit in de auto heeft die nu (nog) geen problemen geeft?
 
Kun je zien aan de revisiecode op de units (ik had schijnbaar B en er is nu E geplaatst). Echter de units zitten aardig weggestopt in de auto. Om te vervangen moesten de bumper en lampen verwijderd worden. Het lijkt me vooralsnog geen algemeen probleem. Ik had al meldingen van dimlicht storingen na de eerste 250km rijden en het was bij de dealer pas de eerste auto met dit probleem.
 
Bij mij ook dimlicht storingen aan een kant. Dealer heeft linker en rechter lamp gewisseld om diagnose te stellen.
Zo ver ik kon beoordelen heeft de lamp het wel iedere keer gedaan.
 
Dat hadden ze bij mij ook gedaan alleen was dat niet de bedoeling, was echt de regelunit.

Bij mij was het erger naarmate het kouder werd. Vervolgens deed hij het helemaal niet meer.
 
Nadat gisteren de dimlichten links rechts verwisseld waren, heb ik vanmorgen de mededeling in beeld gehad: rechter dimlicht controleren
 
Bovenaan Onderaan