Xenon koplamp zit vast

ik heb gisteren een lampje vervangen van mijn koplamp (xenon). Na het terug zetten van de koplamp (aangezien de hele unit eruit moest) heb ik hem waarschijnlijk iets verkeerd erin gezet. Nu kan ik de koplamp niet meer eruit halen! De lip die je gebruikt om de unit naar voren te halen werkt wel, de unit komt alleen nog maar een stukje eruit en zit verder muurvast. Iemand tips hoe ik de unit alsnog loskrijg zodat ik hem weer normaal erin kan plaatsen?
Het lichtbeeld is ook veranderd nu ie niet helemaal goed zit, de unit zit wel vast trouwens en alles werkt.
Ik hoop op goede tips, vind het een beetje lullig om daarvoor naar de dealer te gaan.
 

Joske

Forumguru
nog harder trekken?


...


neen, echt :)


Toen ik dat truukje de eerste keer op mijn O2 uithaalde kreeg ik ze er eerst ook niet uit.. ontgrendelen en dan de andere hand op de zijkant van de lampunit en dan als het ware naar je andere hand duwen. Zo kwam ze uiteindelijk los.
 
Hij ging eerst wel makkelijk los, maar waarschijnlijk heb ik m iets verkeerd erin gezet waardoor ie nu vast zit. Maar zal t proberen en anders langs de dealer helaas
 

Antera

Donateur
Er zit vermoedelijk een kabel tussen of iets anders. Ik zou maar even gaan voelen of met een camera foto onder de unit proberen te maken om je probleem te vinden.
 
Bovenaan Onderaan