Xenon Conversie

pverm

Lid
Hallo :bye:

Heeft er al iemand ervaring met een conversieset van halogeen H7 naar Xenon op de superb II.

Er zijn genoeg sets te vinden op internet, maar de H7 lampen van de Superb zijn iets anders gemonteerd; niet met veertjes die je weg kan klappen zoals bij VW, maar een stekker die een kwart slag verdraaid moet worden, overigens niet zo handig, los gaat wel, maar terug vast is niet zo simpel. Misschien nog te nieuw.
Ik vraag me af of die conversiesetjes dan gemonteerd kunnen worden.
 

andrehj

Forumguru
Dat wordt heel lastig, want (heel terecht) moet je op nieuwe auto's (was het niet vanaf 2007?), als je achteraf Xenon inbouwt, ook de lampen voorzien van een automatische hoogteregeling en koplampsproeiers.
Een en ander is uiteraard omdat er momenteel veel te veel sjonnies rondrijden met zwaar verblindende Xenonlampen....
 

Monteurtje

Forumguru
Automatische hoogteverstelling wordt niet getoetst voor APK. Wel moeten er koplampsproeiers aanwezig zijn voor APK.
 

higgy

Forumguru
Sorry, maar die H7-lampjes met zgn Xenon-gas gevuld doen ECHT niet hetzelfde als echte Xenon-lampen, after-market of niet.
[onbedoeld arrogante mode ;) ]Die discussie is vaker gevoerd en als je nadenkt zo ontzettend logisch dat ik 't niet eens meer toelicht. [/onbedoeld arrogante mode ;) ]
 
google maar eens goed op die lampjes...
volgens de verhalen heel wit, als xenon...
maar lichtopbrengst die te wensen overlaat.
ik hen er over gedacht, en geïnformeerd bij een leverancier, deze errlijke man gaf aan dat de opbrengst niet helmaal is wat bijv phillips xp vison doet, of osram night breaker.
maar google zelf maar eens.
succes
 

Antera

Donateur
Je moet daarvoor even de volgende houdertjes bestellen
groot-1-1210748551.jpg
kan ze je als het moet leveren € 25 per set van 2. Dan past het allemaal perfect
 
Bovenaan Onderaan