@Tuulster :
-> Om het GPS scherm uit de middenconsole te krijgen, heb je een speciaal tooltje nodig (vier stangetjes met een weerhaakje dat je in vier gaten op de rand van de GPS haakt). Daarmee trek je het scherm uit de console. Zelf ben ik daar nog niet aan toe gekomen, maar ik hoop dat als ik het doe, het zwarte deel dmv schroefjes kunnen losgeschroefd worden (of klikken).
- Afwerking rondom de versnellingspook
-> Naar aanleiding van info die ik hierover heb ontvangen, zitten je de zijkanten van de middenconsole met twee vijzen vast (één gepositioneerd ter hoogte van de pedalen en aan de andere kant bij de passagier). Daardoor zou je de zijwanden wat moeten kunnen lossen waardoor dit plaatje los komt te zitten. Een lepelachtig tooltje zou nodig zijn om de rand rond de versnellingspook los te klikken.
- Afdekklepje voor het telefoonbakje
-> zie hierboven
- Pianolak rand op het stuurwiel
-> ik denk niet dat dit te demonteren valt (net zoals de inleg van de deuren), maar ik ben van plan om een poging te doen om het te wrappen zonder te demonteren. Als je je stuur 180° draait zodat de zwarte rand van boven komt te liggen, denk ik wel dat het doenbaar moet zijn.
Dat is wat ik op dit moment weet en in de komende maanden ergens plan te doen