Wolfsburg 648

Z194NN

Nieuw lid
Mijn Yeti heeft een simpele radio met cd. Gebruik daarom een telefoon voor navigatie. Ik wil de brief van het CJIB voorblijven door een vaste navigatie te installeren. Zag nu dat Blaupunkt een retromodel heeft uitgebracht was goed in een VAG auto past. Heeft iemand daar al ervaring mee?

Bijlagen

• wolfburg 648.png
    wolfburg 648.png
    156,2 KB · Weergaven: 17

hemi24

Donateur
Er staat Blaupunkt op, maar volgens mij is dit gewoon een apparaat wat je via Ali kunt vinden onder de noemer RCD330, RCD360 of RCD440…

Tees

Donateur
Ik heb nog een Amundsen+ in de aanbieding, dat zou plug&play moeten zijn met jouw wagen en dan heb je wel een OEM apparaat. Daarvan is het kaartmateriaal wel iets verouderd (2021), dus even de vraag of je dat wat vindt. Al moet ik zeggen dat ik daar zelden problemen van heb ondervonden.

Rallye

Forumguru
Met een goede dashboardhouder is navigeren met de telefoon gewoon legaal - ik doe dat in onze MINI ook. In Nederland is het in de hand houden van de telefoon verboden, het bedienen als hij vastzit aan het dashboard niet.

Niet om iets af te doen aan het aanbod van Tees, maar ik zou in deze tijd voor een CarPlay/Android Auto-oplossing gaan. Liefst draadloos.

• Leuk
Waarderingen: Tees

Tees

Donateur
Snap ik ook hoor, ik heb mijn systeem tenslotte ook vervangen voor eentje met Android Auto / CarPlay. Maar dan wél OEM(+). En tis net wat TS als budget heeft: mijn oude unit staat voor €100 te koop, een echt goede unit met AA is al snel het dubbele daarvan of nog veel meer. En dan is t nog maar de vraag of de navigatie goed geïntegreerd is in het systeem (aanwijzingen in de MaxiDot tussen de tellers)

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan