Witte lichtmetalen velgen

Fabia

† In Memoriam
Advies gevraagd. Ik wil tzt witte lichtmetalen velgen onder mijn RR doen maar kan eigenlijk niet echt leuke vinden. Wel in allerlei grote maten maar niet in 15inch. Dus ik ben benieuwd wat jullie aan tips hebben voor me.

Sportline

Senior Member
Persoonlijk vind ik dat onder een grotere auto ook iets grotere velgen horen ipv 15 inch, misschien 16 of 17 inch. Dan heb je denk ik ook iets meer keuze....

Fabia

† In Memoriam
Het is maar een 1.2 driecylinder met 70pk en dan wil ik niet groter rijden 15inch.

Cordoba

Forumguru
Rudy, ik weet niet wat voor soort model je in gedachten hebt, misschien handig als je een voorbeeld (eventueel in de verkeerde maat) plaatst, zodat we een beetje weten wat je ongeveer zoekt qua stijl. Als ik het goed heb zijn voor het vorige model Seat Ibiza Cupra ook witte lichtmetalen velgen beschikbaar (vanuit Pon/Seat). Ik weet niet of ze nog nieuw geleverd worden, en of je nieuwe of gebruikte velgen zoekt.

Fabia

† In Memoriam
Ik wil eerst eens weten wat er te krijgen is in wit. Ik heb al verscheidene sites afgezocht maar je komt ze niet vaak tegen.

darkprojectx

Forumguru
waarom wil je niet groter rijden? vanwege het verbruik?

anders moet je in de buideltasten en Ultralegera velgen kopen, lichtgewicht velgen, rij je waarschijnlijk met 17 inch nog goedkoper dan nu op je 15 inch

Fabia

† In Memoriam
Het gaat mij ook om comfortabel rijden en ik ben bang dat je bij 17inch daar op inlevert. Maar bedankt voor het meedenken.

Bovenaan Onderaan