Wit uitslaan sierlijst Superb Combi MY 12

s-line

Forumguru
Ik denk dat je aan het kortste eind gaat trekken als je denkt dat ze ze gaan vervangen want dat is namelijk niet zo makkelijk.
En waarschijnlijk zullen de nieuwe het ook weer gaan krijgen.(net als al die logo's die ze steeds vervangen)
Beginnen bij bij jullie de dakdragers ook al uit te slaan?, ik zie namelijk ook al veel recente audi's met wit uitgeslagen dakdragers.
(bij mij worden ze steeds zwarter trouwens:crazy:)
 

Dirkmk1

Senior Member
Net heeft de skoda-dealer, Verdaat, contact opgenomen:

ze mogen de aangetaste chromen ruitlijsten kostenloos vervangen!!

Goed nieuws dus!
 

Yargo

Actief lid
Ik heb sinds kort een tweedehands combi van 2011. Wit slaan ze bij mij niet uit, maar staan wel vol met kleine krasjes. Ik weet natuurlijk niet waarmee de vorige eigenaar zn wagen poetste maar door de staat waarin hij zich anders bevond bij aankoop en zijn passie voor wagens durf ik toch te zeggen dat hij hier niet met een schuurspons zal opgezeten hebben. Ook zou ik het sterk vinden moest dit door een wasstraat komen? Mijn 9 jaar oude Astra had dit soort krasjes niet en ik ging altijd naar de wasstraat. Nog mensen met dit probleem? Natuurlijk zie je dit niet vanop 1 of 1.5 meter maar wel als je hem aan het wassen bent... De dakdragers zien er dan wel weer goed uit.
 
Bovenaan Onderaan