wisser achterraam

Status
Niet open voor verdere reacties.

MIK

Lid
is het ook mogelijk om de wisser op de achter ruit zo in te stellen dat hij alleen wist als ik dit wil. Hij gaat nu ongeveer om de 6x voor wissen 1x achter. Van daag met mijn tweede rit viel het mij op dat mijn achter raam nog zo goed als droog was en hij toch wiste lijkt mij niet goed ivm krassen.

Vrgrt Michiel
 
Wisser achterraam

Ja, bij mij gaat hij ook af en toe, ik dacht zal wel weer ergens aangezeten hebben..het is vooral vervelend als je vergeten bent om hem ijsvrij te maken en als hij vastgevroren zit, kans op kapotte zekering, maar het zal wel weer in de handleiding staan, maar zoals velen heb ik een hekel aan het lezen van Handleidingen.

Jan

Yeti 1.8
 

EdK

Forumguru
Of ik snap de vraag niet of het werkt bij mij anders !?
Maar ik kan hem gewoon uitzetten en dan werkt hij ook niet
Zet ik hem aan dan doet hij het inderdaad ook na ongeveer 6 keer voor één keer achter !
Hoe ik dat doe ? gewoon met de rechter stuurhendel naar stuur halen ( uit) of van stuur drukken ( aan )
 

FredV

Banned
Misschien een idee om de handleidingen maar af te schaffen en de auto goedkoper te maken:)
Alleen op verzoek handleiding tegen meerprijs leveren, Voor vragen, zie www.skodaforum.nl
 
Als de voorwissers aanstaan in stand 1 of 2, zal de achterwisser iedere 10 seconden eenmaal wissen. Die kan uitgezet worden in het set-up menu in de stand Lichten en Vision (zie pagina 66 van het instructieboekje). Overigens kan dit alleen maar zelf ingesteld worden in de uitvoering met een informatiedisplay.
 

EdK

Forumguru
Bedankt dit is wat ik zocht heb het over het hoofd gezien staat er inderdaad.

Aardige crypto tekst, dus wat heb je nou over het hoofd gezien ?
 

hemi24

Forumguru
Lijkt me duidelijk: kan slotje op...?

Staat gewoon in het bijgeleverde handboek: automatisch wissen van de achterruitwisser afhankelijk van de wisbeweging van de wissers vóór kun je inschakelen in het maxidot menu "lights & vision".
 

Tallguy

Forumguru
De vraag is beantwoord. Via je MaxiDOT kan je inderdaad de instelling aanpassen of je achterrruitwisser wel of niet mee moet wissen.
Heb je geen maxiDOT, dan kan je je dealer vragen dit aan te passen in het systeem.

Topic gaat op slot.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan