wisselen Can Gateway

Michelv.

Forumguru
Na het wisselen van mijn stream radio naar een Amundsen en het plaatsen van een premium carkit kom ik niet in de adressen navigatie, radio en telefoon om te coderen.
Nu heb ik inmiddels vernomen dat ik de Gateway moet omwisselen voor een nieuwere, kan ik elke gateway gebruiken eindigend met de letter L of hoger?

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.lbl
Part No SW: 1K0 907 530 H HW: 1K0 907 951
Component: J533__Gateway H12 0150
Revision: H12 Serial number: 31001067040137
Coding: 7D3F074807001302

Antera

Donateur
even vagcom eraan en dan de gateway aanpassen. Als het goed is zit dit er standaard in en kan je eht zo aanvinken in de gateway. Of had je dat al gedaan en werkte het niet dan heb je wel een andere gateway nodig maar dit heb ik nog niet eerder mee gemaakt

Michelv.

Forumguru
Ja, gewoon aangevinkt in de gateway maar kan niet communiceren. En heb last van

het accu probleem dus word sowieso de gateway omwisselen, druk op zoek.

Pendragon

Donateur
@Michelv: Ik heb dit ook gehad en volgens mij moet je een gateway hebben van minstens L. Ik heb het laten doen bij Emiel van Ham. Zoek hem in Google en de 2e optie is het. Misschien kun je hem vragen welke je moet hebben. Vervangen is een rotklusje omdat hij aan de bestuurderskant onder het dashboard zit.

Michelv.

Forumguru
Inmiddels een gateway gekocht op ebay dus kijken als hij binnen is of alles op gang te krijgen is.

Antera

Donateur
Vervangen is zo gebeurd. Lees eerst de oude uit en dan de nieuwe erin zetten. Uitlezen en kijken of er storingen in staan en welke. Zo kan je de nieuwe hercoderen naar de juiste instelling. niet klakkeloos de oude code in de nieuwe schrijven

Michelv.

Forumguru
De klus is geklaard. De gateway gewisseld en navi en telefoon zijn nu wel bereikbaar. Mijn Dank gaat uit naar My1stIbi, voor het softwarematige deel:xyxthumbs:

Bovenaan Onderaan