Wintervelgen geplastidipt antraciet true metallic

Kippie-style

Forumguru
Ziet er goed uit mooi deze kleur keer te zien op een velg.
Met spuitbussen gedaan? Ik zelf doe het tegenwoordig met een wagner geeft een nog strakker resultaat. En ben overgestapt naar cardip deze dip zit geen structuur meer in wat ik met de performix wel had. Hoe werkte de kaartentruc icm de dip? Heb dat nog niet geprobeerd spuit altijd de banden mee.

Happyman

Forumguru
Ik heb het met spuitbussen gedaan. Ging prima zolang je maar niet op 1 plek blijft spuiten. Met die kaarten gaat ook perfect. Je kan ze na de 4/5 laag nog steeds makkelijk verwijderen en er zit niets op de band :D. Heeft cardip ook varianten met metallic deeltjes er in verwerkt?

Kippie-style

Forumguru
Cardip heeft zoveel kleuren ik bestel altijd de gemengde liters.
Zelfs bij de matzwart kan je mog een metallic erin laten gooien.

louigi58

Senior Member
Ik had de banden tussen velg en band afgeplakt met grove krep voor bochten, daarna met keukenfolie om de hele band getrokken.
Maar ik heb gewone spuitbussen van de action gebruikt, 4 velgen gespoten voor 11 euri, 3x zilver en 2x blanke lak voor € 2,20 per bus.

louigi58

Senior Member
Ziet er toch netjes uit met Action spuitbusjes

Bijlagen

• uploadfromtaptalk1419928300834.jpg
    uploadfromtaptalk1419928300834.jpg
    835,8 KB · Weergaven: 35

Kippie-style

Forumguru
Action is goed verf standaard in de schuur liggen. Maar plastidip heb het voordeel dat te verwijderen is dus dat je nog weleens een gekke kleur eropnkan zetten

louigi58

Senior Member
Mee eens, maar ik moest wel, had ze van marktplaats voor een zacht prijsje, waaren alleen behoorlijk beschadigd. Ik denk ook dat plastidip zich wat makkelijker laat verwerken. In elk geval minder schuurwerk, want anders wordt het niks met die watergedragen lakken.

Bovenaan Onderaan