wintercheck 2010

bluskabouter

Forumguru
zaterdag 6 november is er weer de wintercheck.
noteer alvast in je agenda.
zojuist vernomen via een mail van verrassend skoda.
 

Hetzer

Forumguru
Ik ga zeker de zesde naar Vepreda in Spijkenisse

wie volgt ? , hoor ik daar weer een mini-meeting aankomen :rockon: !!???



[size=-10](overigens denk ik dat het bericht verkeerd gepost is, past denk ik beter in algemeen of nieuws)[/size]
 

Fabia

† In Memoriam
Ik ga zeker de zesde naar Vepreda in Spijkenisse

wie volgt ? , hoor ik daar weer een mini-meeting aankomen :rockon: !!???

Ik denk dat Nemo nu wel durft te komen :winkie:. Ik kom wel, kan ik weer ff met mijn RR rijden. Wie volgt? Bothje?
 

nemo

Senior Member
Ik denk dat Nemo nu wel durft te komen :winkie:. Ik kom wel, kan ik weer ff met mijn RR rijden. Wie volgt? Bothje?

Haha ja ik durf nu wel te komen. Hoop i.t.t. de zomercheck iets minder het gevoel te krijgen hun tijd te verspillen aangezien het vrij nieuwe auto is en er dus niet zoveel mis mee zal zijn :biggthumpdown:
 

EdK

Forumguru
Nemo je bent nog in ons midden !!
Heb je zoveel op de motorfiets gezeten waardoor we je hier op bepaald moment echt miste !?

En Fabia heeft gelijk, je neemt maar vrij !!
Je leeft om te eten en je leeft niet om te werken !
Dus nu aanvragen dan heb je roomschoots voldaan aan de CAO met het aanvragen van een vrije dag !
 
Ik ga zeker de zesde naar Vepreda in Spijkenisse

Hetzer, ik ga ook proberen de dag vrij te houden. Kan ik eindelijk je auto eens bewonderen. Zie hem al een tijdje aan de overkant van de straat staan, maar ben nog niet in de gelegenheid geweest om uitgebreid te kijken.
 

kees

Lid
Ik ben ook vrij, en zal 6 november dus ook met de Felicia naar Vepreda komen, voor mijn eerste winter-check
 

kees

Lid
Ik kom zelf uit Rozenburg, maar mijn vriendin woont schuin tegenover jou ;)

Grappig!! Ben de vader van Hetzer ik woon zelf ook in Zwartewaal, heb jij je Fabia ook bij Vepreda vandaan??
inderdaad leuk om af te spreken bij de Wintercheck
 

EdK

Forumguru
Nou als ik het nu al zo lees wie er allemaal naar Vepreda gaan, dan mogen ze wel extra personeel gaan inhuren voor die ene dag !?
 
Bovenaan Onderaan