Wind/regendeflectoren

Heeft er iemand ervaring met wind/regenreflectoren aan de voordeuren

Heb via de zoekfunctie geprobeerd iets te vinden maar slechts een paar verwijzingen...

Probleem is dat als het regent en ik moet op het werk het raampje openen aan de slagboom er altijd meerdere druppels binnen vallen, zeker als ik dit al op voorhand durf openen en er door de aanrijsnelheid het water van de voorruit naar opzij en dan binnen komt.

Ze staan op eBay en superskoda maar wou eerst eens horen of dit een aanrader is of eerder niet, wat functie en dus nut betreft maar ook van zicht, voor- en achteraan of enkel voor

Ter info : alle ruiten zijn behandeld met rain-x dus dat is niet het probleem.
 

Bijlagen

  • deflector.jpg
    deflector.jpg
    30,2 KB · Weergaven: 62

EdK

Forumguru
Gewoon niet meer verder zoeken naar ervaringen hierover op forum maar gewoon bestellen
Had ze op mijn RR en nu op mijn Yeti en op de volgende wagen gaan ze er ook weer op.
Werken perfect voor jou doeleinde en ook om raam schoon te houden tijdens regen zodat je in je buitenspiegel kunt kijken en met regen kun je evengoed met raampje een stukje open rijden en wat frisse lucht binnen krijgen
 

ReDeMaTy

Senior Member
Ik heb ze bij Superskoda.com besteld. Dan zijn ze van het fabrikaat heko.pl passen goed.

Ik heb voor me auto's hier gehaald http://www.laudorshop.nl.
Snelle levering en goede service.
En de windschermen maken geen geluid de 160km per uur.

Echter geen windruis kan ik niet beamen. Bij 80 km/h begin je ze te horen, bij 100 km/h zijn ze aanwezig en bij 120 c.q. 130 km/h overweeg ik om bij de eerst volgende parkeerplaats te stoppen en ze eruit te slopen :banghead:

Enige wat ik niet gemonteerd heb zijn die stalen klemmetjes maar dat zou er toch niet voor gaan zorgen dat de windruis ineens weg is :sterretjes:

Met regen nog geen ervaring moet het eerst serieus gaan regenen maar verwacht dat dat wel goed gaat
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK
Ik heb ze bij Superskoda.com besteld. Dan zijn ze van het fabrikaat heko.pl passen goed.



Echter geen windruis kan ik niet beamen. Bij 80 km/h begin je ze te horen, bij 100 km/h zijn ze aanwezig en bij 120 c.q. 130 km/h overweeg ik om bij de eerst volgende parkeerplaats te stoppen en ze eruit te slopen :banghead:

Enige wat ik niet gemonteerd heb zijn die stalen klemmetjes maar dat zou er toch niet voor gaan zorgen dat de windruis ineens weg is :sterretjes:

Met regen nog geen ervaring moet het eerst serieus gaan regenen maar verwacht dat dat wel goed gaat


Klopt idd, geluid maken ze allemaal, merk onafhankelijk. Met regen gaat het echter prima, boven de 120 gaat bij mij de muziek wat harder :yeah:

Trouwens bij Laudorshop leveren ze ook Heko!
 
Laatst bewerkt:

Supernaturol

Actief lid
Heb ze op me transporter en op de o2.
Maar met de transporter maak sowieso wel iets meer herrie dan de o2 maar ik hoor geen suis of fluit van de windschermen.
En op de o2 ook niet maar niet zeggen als ik met beide auto's 160 rij, maakt sowieso de auto's herrie.

Maar ik hoor geen suis of fluit boven de 130.

Of mankeert er wat aan me oren. Selectief horend:tegek:


Edit:
Heb de schermen zowel geplakt als geklemd
 

ReDeMaTy

Senior Member
Misschien moet ik eraan wennen of ben ik gewoon een beetje een zeur :fool: misschien moet ik ook gewoon de radio harder zetten. Laat ze voorlopig in ieder geval nog even zitten.
 
Bovenaan Onderaan