Wilt u de nieuwe Skôda Superb een dagje mee?

Wilt u de nieuwe Skoda Superb een dagje mee?

• Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .

CDK

Forumguru
"Laat het ons weten
Maar wel snel. Meedoen kan namelijk tot en met dinsdagochtend 17 juni, 12 uur. Kort dag, maar u als ervaren ŠKODA-rijder hoeft hier uiteraard niet lang over na te denken!"

bij mij stond er toch echt 18 juni voor 12 uur in de email :)

Noord26

Forumguru
Mij ook 18 juni. Kreeg hem vanmiddag pas, anders zou de mail na het verstrijken van de 'inschrijving' pas verstuurd zijn?

CDK

Forumguru
@RogerS, meen je dat nu echt serieus, van de S2 zou jij naar een 3GT willen? is leuk om te zien hoor, ben ik helemaal met je eens en als je nooit met meer als 2 personen in de auto zit is het een prima auto, maar wat zijn BMW's angstaanjagend klein van binnen zeg! Ik was zelf ook weg van de 5 serie, proefgereden met een 535i maar daar kunnen net een paar kinderen met korte beentjes op de achterbank, dat is de enige reden dat ik afgehaakt heb.

greetz Corné

Pendragon

Donateur
Precies! Vorige week nog in een 5 serie gereden....heerlijke auto, maar totaal geen ruimte achterin en dat zie je best vaak bij dat segment. Heel erg jammer.

• Leuk
Waarderingen: CDK

RogerS

Forumguru
De 3 GT is achterin ruimer(!) dan de 5 serie. Dit komt omdat de 3 GT op de chineese 3 serie long wheelbase is gebaseerd.

CDK

Forumguru
dat is nieuw voor mij, maar de sterk aflopende daklijn kost toch hoofdruimte vrees ik

Sparkie

Forumguru
Ik heb gisteren ook de uitnodiging in de mailbox ontvangen en heb me ingeschreven voor de zaterdag of de zondag.
Als ik wordt uitgekozen zijn jullie allemaal uitgenodigd voor een minimeet.

andrehj

Forumguru
De 3 GT is achterin ruimer(!) dan de 5 serie. Dit komt omdat de 3 GT op de chineese 3 serie long wheelbase is gebaseerd.
Mooie auto, net eventjes geconfigureerd met alle opties die ik ook in mijn S2 heb, en de BMW is ongeveer anderhalf keer zo duur.... Nee, dank je...

• Leuk
Bij mij staat aanstaande zondag een Superb II FL voor de deur.

Hopelijk is het nog een beetje mooi weer om een flink stuk te rijden!!

Wellicht een leuke vervanging voor de Yeti.

Ik zal na zondag laten weten hoe het geweest is.

• Leuk

CDK

Forumguru
hey wat leuk Jodocus :) gefeliciteerd! we horen wel hoe je het ervaren hebt ennuh maak wat mooie foto's voor ons aub ;)

greetz Corné

WP_000165.jpg WP_000166.jpg

Vandaag van 10.00 uur tot 19.00 uur mogen rijden in een Superb Combi 1.6TDi Greenline Ambition Businessline.

De auto was uitgerust met een introductiepakket, al met al een lekker complete uitvoering met leuke snufjes. Bijvoorbeeld het Park Assist werkt leuk.

Lekker een rondje wezen toeren via de Duitse autobahn naar Noord Limburg en weer terug.

Ik heb wel lekker doorgereden op de autobahn, kruissnelheid van 150 km/h met een top van 180 ( op de teller ), maar mijn gemiddeld verbruik was bijna 1 op 18. Vind ik niet gek voor zo'n auto.

Qua ruimte verslaat de Superb mijn Yeti natuurlijk aan alle kanten, maar ik wil mijn Yeti er voorlopig nog niet voor kwijt. De hoge zit/het overzicht en het wendbare zou ik wel missen.

Na deze 5 dagen wordt de auto waarschijnlijk ingezet als demo oid bij Skoda Center Utrecht. Hij stond al op hun naam.

Bij de volgende actie van Verrassend Skoda ga ik zeker weer meedoen. Het is altijd leuk om een dagje in een andere auto te rijden om te zien of het iets voor je is.

Pendragon

Donateur
Ik vind de voorkant erg mooi, maar die achterkant....nee kan er niet warm van worden. Zeker niet dat stuk bij het kenteken (net als de Octavia.

Pendragon

Donateur
Ja, inderdaad een beetje overdreven. Van buiten/binnen een paar aanpassingen, veel meer zie ik er niet aan veranderd.

Bovenaan Onderaan