Vandaag van 10.00 uur tot 19.00 uur mogen rijden in een Superb Combi 1.6TDi Greenline Ambition Businessline.
De auto was uitgerust met een introductiepakket, al met al een lekker complete uitvoering met leuke snufjes. Bijvoorbeeld het Park Assist werkt leuk.
Lekker een rondje wezen toeren via de Duitse autobahn naar Noord Limburg en weer terug.
Ik heb wel lekker doorgereden op de autobahn, kruissnelheid van 150 km/h met een top van 180 ( op de teller ), maar mijn gemiddeld verbruik was bijna 1 op 18. Vind ik niet gek voor zo'n auto.
Qua ruimte verslaat de Superb mijn Yeti natuurlijk aan alle kanten, maar ik wil mijn Yeti er voorlopig nog niet voor kwijt. De hoge zit/het overzicht en het wendbare zou ik wel missen.
Na deze 5 dagen wordt de auto waarschijnlijk ingezet als demo oid bij Skoda Center Utrecht. Hij stond al op hun naam.
Bij de volgende actie van Verrassend Skoda ga ik zeker weer meedoen. Het is altijd leuk om een dagje in een andere auto te rijden om te zien of het iets voor je is.