Wilt u de nieuwe Skôda Superb een dagje mee?

Wilt u de nieuwe Skoda Superb een dagje mee?

• Totaal aantal stemmers
    20
  • Opiniepeiling gesloten .

Maarten

Forumguru
Zojuist een mailtje ontvangen van Verrassend Skôda. Er is weer een dagje rijden met een Skôda te winnen. De nieuwe Superb in dit geval.

Wie van dit forum gaat hem een dagje winnen? Laat het hier weten!

Petrolhead

Forumguru
Zondag wil ik wel een dagje rijden!
Maar komend weekend is er ook alle gelegenheid om de nieuwe O3 en "S3" te bekijken en te berijden in (en rond) het AZ stadion. Dus mocht ik niet tot de gelukkigen behoren dan ga ik zeker even een kijkje nemen!

Noord26

Forumguru
Ook ontvangen, maar ga er niet op reageren. Lokale dealer is bereid dat te doen als zijnde proefrit voor een heel weekend als hij een offerte mag maken..

:D

Noord26

Forumguru
Een proefrit van een weekend kan altijd wellicht iemand over de streep trekken. En dat weet de dealer. Maar ik teken nooit een eerste offerte en wil deze helemaal niet kwijt. Mijn dealer wil zo graag dat ik er in ga rijden. Prima dan toch?

Noord26

Forumguru
Ohja, ik zat nog in het meetings/tuning topic van Corné met mijn gedachten. Oei, ben alweer toe aan het weekend.

Wat mijn dealer onderstreept is dat de markt voor de grotere luxe modellen (waar relatief meer winstmarge op zit) behoorlijk is terug gelopen. Buiten de lease om dan, kiezen steeds meer mensen voor een model kleiner als ze iets in te ruilen hebben. Daardoor wil hij wellicht de klanten die reeds aangegeven hebben een vrijwel full-option auto willen en ruimte dit doen. Ze verkopen er echt niet veel particulier op jaarbasis..

RogerS

Forumguru
Tja ik heb mij ingeschreven maar omdat ik nooit wat win hebben de andere meer kans. :thumbsup:
De kans dat de dealer hiermee mij een nieuwe Superb weet te verkopen is nul. Niet dat ik ontevreden ben over de auto maar de eerste 3 jaar schrijf je zoveel op de auto af, dat heb ik aan de hand gehad bij mijn vorige Peugeot 407, dat ik dat niet nog een keer wil doen.
Ook ben ik heel eerlijk dat als ik nu een nieuwe auto zou kopen het geen Skoda zal worden. Afgelopen zaterdag naar de introductie van de BMW 3 GT geweest en dat vind ik toch wel een hele mooie auto. Maar 53.000 euro aftikken en ik heb de uitvoering voor de deur staan die ik graag zou willen hebben. :confused:

Dennis Nijholt

Forumguru
schijntje toch...die € 53000,- , is wel met metallic lak dan hoop ik. Zonder gein ik begin er ook niet meer aan aan zulke dure auto's (heb er 3 in die categorie gehad, alle 3 BMW's). Mij is de afschrijving ook te hoog in die 3 jaar in absolute cijfers gezien dan.

Dennis Nijholt

Forumguru
"Laat het ons weten
Maar wel snel. Meedoen kan namelijk tot en met dinsdagochtend 17 juni, 12 uur. Kort dag, maar u als ervaren ŠKODA-rijder hoeft hier uiteraard niet lang over na te denken!"

bij mij staat er dit in het mailtje echt 18 juni, 12 uur.

Laat het ons weten
Maar wel snel. Meedoen kan namelijk tot en met dinsdagochtend 18 juni, 12 uur. Kort dag, maar u als ervaren Superb-rijder hoeft hier uiteraard niet lang over na te denken!

Pendragon

Donateur
Ik heb de uitnodiging ook gehad met de datum 18 juni, 12:00 uur, maar ik ga het ook niet doen. Ik rij nu een S2 en zoveel is er nu ook weer niet veranderd. Daarbij ga ik toch binnenkort geen andere auto kopen. En net als veel andere win ik ook nooit wat, dus mag iemand anders de kans hebben :)

Bovenaan Onderaan