William's Octavia 3 Combi Style Businessline 1.6 TDI DSG

ManeBrane

Forumguru
Gisteren mijn nieuwe Octavia Combi mogen ophalen. Helaas door miscommunicatie een verkeerde kleur besteld, maar niet geheel ontevreden met de huidige kleur. De LM en ik moeten nog om de tafel aangaande de afwikkeling hiervan, maar dat komt zeker goed. Op het wenslijstje staan verlaging en eventueel chippen.

Hieronder al wat foto's die ik gisteren en vandaag even snel gemaakt heb.

thumb_IMG_4742_1024.jpg thumb_IMG_4743_1024.jpg thumb_IMG_4744_1024.jpg thumb_IMG_4749_1024.jpg thumb_IMG_4751_1024.jpg thumb_IMG_4752_1024.jpg thumb_IMG_4753_1024.jpg thumb_IMG_4754_1024.jpg thumb_IMG_4755_1024.jpg thumb_IMG_4756_1024.jpg thumb_IMG_4757_1024.jpg thumb_IMG_4758_1024.jpg thumb_IMG_4759_1024.jpg

Laatst bewerkt:

ManeBrane

Forumguru
@Goofy@5E Die vieze matten komen door de velen die ik de auto al heb laten zien gisteren en vandaag. ;)
Qua overdracht niets te klagen gehad bij Ames Škoda Centrum te Dordrecht.

Laatst bewerkt:

ManeBrane

Forumguru
PS vergis ik me of zijn de foto's genomen bij de Gele M?? :itwasntme:

Klopt inderdaad, op de terugweg even gestopt bij Holten voor de jongens van me. Ze wilden zo graag mee, maar moesten er dan wel om 6.30 uur uit. Had om 9.00 uur afgesproken in Dordrecht namelijk.

ManeBrane

Forumguru
@deusjevo De bedoeling was Cappuccino Beige. In maart bij een eerste configuratie de kleur Topaz Brown doorgegeven. In augustus de definitieve kleur Cappuccino Beige doorgegeven. Door een fout is de gehele configuratie van augustus prima doorgegeven, alleen de kleur van maart is blijven staan.

Jewepe

Forumguru
@ManeBrane: Alhoewel kleur natuurlijk erg persoonlijk is, moet ik zeggen dat ik denk dat Topaz Brown een stuk exclusiever is dan Capuccino Beige. Welke laatste ik ook nog eens een beetje een "laffe" kleur vind. Geen zilvergrijs (zie je erg vaak), geen bruin (zie je erg weinig) maar wat dan wel ...................? Enne .............................. als je erin zit zie je de buitenkant toch niet :)

MacRembrandt

Forumguru
Ben het met @Jewepe eens: Topaz is een veel "krachtiger" kleur dan Capuccino. Mooi hoor!:thumbsup:
Ook het leer is mooi.

Wel een eind weg om je nieuwe auto op te halen.

De A1 is weer een mooie Octavia rijker.:D

ManeBrane

Forumguru
Overleg gehad met LM. Men wil kijken of de verlaging erdoor gedrukt kan worden als compensatie. Het Chippen gaat niet door gezien de aansprakelijkheid/ garantie. Deze wordt niet meer de PON overgenomen dus is men zelf aansprakelijk hiervoor, daarom een no go wat de LM betreft. Dus even afwachten wat het oordeel zal worden. Heb het idee dat men het inderdaad met bijvoorbeeld een bagagepakketje of bosje bloemen had willen afdoen.

Bovenaan Onderaan