Willen we dit nu werkelijk ??

EdK

Forumguru
Peilstok
Uit deze rij finalisten verkies ik de ... tot Auto van het Jaar 2016.
Audi A4
space.gif

space.gif
8.7%
BMW 7-serie
space.gif

space.gif
9.5%
Jaguar XE
space.gif

space.gif
12.8%
Mazda MX-5
space.gif

space.gif
18.6%
Opel Astra
space.gif

space.gif
15.5%
Skoda Superb
space.gif

space.gif
9.3%
Volvo XC90
space.gif

space.gif
25.6%
In totaal hebben 16.909 mensen hun mening gegeven.

Willen we nu werkelijk dat die Volvo de auto van het jaar gaat worden
Kom op heren Superb rijders, gaat eens stemmen bij http://www.autoweek.nl/peilstok.php?id=1023

ertromp

Forumguru
:nailbiting:Oeps zelfs de SlOpel wordt door autominnend NL beter/mooier gevonden als de S3

Ach ja het is maar een Autoweek onderzoek gelukkig :deuk:

EdK

Forumguru
Alleen moet die Skoda veel meer stemmen gaan krijgen, dus doe ook allen eens je best...

RogerS

Forumguru
Gelukkig is de Mazda MX-5 de Opel Astra nog voorbij gegaan. Ik kan wel leven met nummer 1 (Volvo XC90) en nummer 2 (Mazda MX5). Beide wil ik wel op mijn oprit hebben. De Volvo als daily drive en de Mazda om lekker met mooi weer open te rijden. (Oeps dan moet de 205 CTI er wel uit. :( )

peterrapid

Forumguru
@Skoda-MAN iedereen zijn meug hé maar heb met een XF wezen rijden en werkelijk dit is echt een luxe-wagen met een afwerking die mag gezien worden door alle grote hoor, het is niet de modernste wagen maar klasse en kwaliteit ten over hoor. Heb zelf nog een Jaguar XJ8 van het jaar 1999 gehad (een klant die niet betaalde en heb dan maar zijn auto genomen) en eerlijk waar is voor mij nog altijd een van de knapste en best rijdende wagen die ik ooit heb mogen bezitten. En die XE zou ik 100x verkiezen boven een BMW 3 of een Mercedes, en als ik enkele klanten hoor die nu met de nieuwe Jag's en Range Rovers rijden is sedert dat ze in het bezit zijn van dit nieuwe concern de bouwkwaliteit en motoren van een heel hoge kwaliteit. Nu is die nieuwe XE met wat opties echt een pak duurder dan mijn RS'je dus heb ik the next best choice genomen maar mocht ik het budget hebben zou ik het echt wel weten.

Laatst bewerkt:

Captain Hook

Forumguru
Iets wat ik niet begrijp... :arghh: "Auto van het Jaar 2016" is dat synoniem aan de mooiste auto van het jaar?
Ten eerste is 'mooi' een zeer subjectief begrip, en ten tweede zouden er toch nog veel meer aspecten een rol moeten spelen? :pieker:

MarcoO2

Forumguru
De uitgangspunten voor de échte "auto van het jaar"-verkiezing zijn inderdaad heel wat genuanceerder. Maar het gaat hier om een peiling van Autoweek, uiteraard zonder enige duiding, dus daarbij kan iedereen zijn eigen perceptie gebruiken. Blijkbaar komt de gemiddelde kiezer dan inderdaad niet verder dan "mooi".

Ik ben ook wel benieuwd waarom die Superb nou precies zoveel stemmen moet krijgen...

peterrapid

Forumguru
Eigenlijk vind ik het al een prestatie op zich dat de Superb in de lijst staat ipv een volkswagen en hoger scoort dan een Audi voor het ogenblik, dus skoda is echt goed bezig in autoland.

Bovenaan Onderaan