Wil iemand mijn auto onder handen nemen?

MRNX

Forumguru
Wow, wat zie ik een boel mooie resultaten van jullie cleaning en detailing! Echt prachtig.

Ik rijd zelf graag in een mooie en schone auto. Ik probeer dan ook regelmatig te poetsen, en ben dan ook trots op het resultaat. Maar het kan zoveel mooier. Ik blijf wat lichte krasjes zien, die je alleen met andere technieken en producten verholpen krijgt, dat is me wel duidelijk!

Ik ben eerlijk: ik zie mezelf dit niet doen (tijd, geduld, 'lompheid'.......). Ik weet niet of ik dit hier wel mag vragen, maar kan jullie hobby ook op mijn auto worden toegepast? :D

Bij mij in de buurt liggen wel wat poetsbedrijven, maar jullie enthousiasme spreekt me aan.

Nogmaals, ik weet niet of ik met deze vraag 'off limits' ga..... geef dit ajb aan als dit het geval is. Eventuele afspraken zullen per pb gaan

Groetjes, Marnix
 

Cordoba

Forumguru
Allereerst is het wel handig om te vermelden in welke regio je woont. Verder zijn er ook fanatieke detailers die zeer regelmatig auto's voor anderen onder handen nemen.
Voor een goede detailbeurt moet je rekenen op minimaal een hele lange dag, of een weekend. Kosten voor zo'n behandeling varieren afhankelijk van de auto, wat er gedaan moet worden en wie het doet, maar denk in de richting van 150-250 euro. Een andere optie is dat je met een ervaren detailer aan de slag gaat: dan leer je veel, en kun je zelf meer dan je nu denkt.
 

MRNX

Forumguru
Regio is het uiterste zuiden..... Maastricht :D

Kan me voorstellen dat er veel tijd in gaat zitten en kostenplaatje snap ik ook. Ben benieuwd naar de mogelijkheden.
 

H@RM

Senior Member
Bart is inderdaad een echte vakman. In de buurt zeker de beste optie. Vrees alleen dat het niet goedkoop is
 
Bovenaan Onderaan