Wijzigingen Skoda Fabia per nov-2010?

PC-fre@k

Banned
Zoals sommige oplettende skoda rijders misschien is opgevallen, heeft skoda voor alla Fabia's die na 11-2010 geproduceerd zijn een aanvullende handleiding op hun website gezet.

Opvallend daaraan is o.a.:
- Nieuw type wisserblad achterruit
- Ander type bediening voorstoelen (midden lange beugel i.p.v. kleine hendel in de hoek, en de andere 2 hendels zien er wat kleiner uit)
- Aanpassing 'start-stop' meldingen (geen idee of de software van de boordcomputer nu ook veranderd is)
- Losse bandenreparatieset handleiding is nu in de normale versie opgenomen
- De Greenline is t.o.v. de eerdere handleiding 24,7 (400) cm korter geworden !? (blz 215 originele handleiding: 4247mm)
- is in de acceleratie van 0-100 km/h maarliefst 0,1 (14,2) seconde sneller geworden! (blz 232: 14,3)

Grappig niet waar?

Overgenomen van m'n eerdere post waar ik ook de handleidingen bij geplaatst heb:
 

namleop

Actief lid
Dat de auto korter is geworden zal hopelijk komen doordat die handleiding over de hatchback gaat...! :)
 

Hetzer

Forumguru
Tja was ook het eerste wat in mij op kwam, verklaart ook de snelle acceleratie, en de andere ruitenwisser achter :)
 

PC-fre@k

Banned
Ik heb de handleidingen nog eens naast elkaar gehouden, en volgens mij hebben jullie in ieder geval voor wat betreft de afmeting en acceleratie gelijk. Dat vond ik ook nogal gek (lengte kon natuurlijk simpelweg niet).

Wellicht gaan alle onderdelen dus over de hatchback? In dat geval misschien de titel maar eens laten aanpassen naar: 'aanvulling handleiding t.b.v. hatchback en roomster' ;)
 
Bovenaan Onderaan