Wijzigen naam bij afsluiten

wimmme

Lid
Hallo,

vraagje waar ik écht het antwoord niet op kan vinden. Bij het afsluiten van de wagen zegt ie "Dag Wim V."
Nu zou ik dat graag veranderen in mijn volledige naam. Maar ik kan echt nergens vinden waar je dat kan aanpassen, iemand een idee ? Het gaat om een SuperB 3 2018, Columbus.
Dit gaat iets heel onnozel zijn, maar ik kan het niet vinden :sterretjes:
 

MaxN

Donateur
Heeft dit misschien een koppeling met je telefoon?
Dan zou de naam van je telefoon of account hiermee te maken kunnen hebben.
 

wimmme

Lid
Mja, dat had ik ook al nagekeken. Zowel MySkoda als Skoda Connect. Op mijn telefoon is het niet te doen denk ik, heb al eens met die van mijn vrouw geprobeerd en dat was hetzelfde.
 

Rallye

Forumguru
Zegt hij tegen je vrouw ook “Dag Wim V”? Dan zal het niet de telefoonnaam zijn die hij overneemt. Inderdaad de vraag wat dan wel. Zegt hij het ook als je niet inlogt in Connect? Alleen gebruik maakt van bluetooth?
 

Canon-Eye

Forumguru
De mijne zegt in het scherm alleen maar "Mobiele telefoon meenemen a.u.b.", en dat vind ik al behoorlijk overbodig omdat die sowieso niet uit mijn zak komt. Nog niet gevonden of dat ergens in te stellen c.q. uit te schakelen is...
 

Rallye

Forumguru
Op een Amundsen kun je die laatste melding uitzetten, volgens mij bij de bluetooth-instellingen. Moet voor elke telefoon apart.
 

wimmme

Lid
De melding "Mobiele telefoon meenemen a.u.b." heb uitgezet, was ik tegengekomen op zoek naar de naam.
Ben ook zowat alle ŠKODA Apps en profielen afgegaan op zoek naar die naam. Zal straks nog eens proberen met de telefoon van de vrouw of dochter om dat toch 100% uit te sluiten

Verstuurd vanaf mijn unknown met Tapatalk
 

Cordoba

Forumguru
Mja, dat had ik ook al nagekeken. Zowel MySkoda als Skoda Connect. Op mijn telefoon is het niet te doen denk ik, heb al eens met die van mijn vrouw geprobeerd en dat was hetzelfde.

En was je eigen telefoon buiten bereik, of in elk geval BT/wifi uit?
 

hemi24

Forumguru
De melding "Mobiele telefoon meenemen a.u.b." heb uitgezet, was ik tegengekomen op zoek naar de naam.
Ben ook zowat alle ŠKODA Apps en profielen afgegaan op zoek naar die naam. Zal straks nog eens proberen met de telefoon van de vrouw of dochter om dat toch 100% uit te sluiten

Verstuurd vanaf mijn unknown met Tapatalk

Probeer ook eens de 2e sleutel, daar kan het ook nog aan gekoppeld zijn...
 

wimmme

Lid
2de sleutel, geen verschil.
Andere telefoon, geen verschil.
MAAR.... Toch gevonden. Het zit in ŠKODA Connect.
Mijn achternaam stond daar in hoofdletters, eens in kleine letters gezet en nu was de groet 'Tot ziens, Wim v.'
Morgen eens iets zots inzetten om te testen.
Bedankt allemaal om mee te denken!

Verstuurd vanaf mijn unknown met Tapatalk
 

wimmme

Lid
Met voor en achter als voornaam en achternaam krijg je dit. ŠKODA connect userprofiiel dus...
6e567188e8c9fdf6f274f757bc15ebff.jpg


Verstuurd vanaf mijn unknown met Tapatalk
 

Canon-Eye

Forumguru
Werkt die app persoonsgebonden in die zin dat hij onderscheid maakt tussen de ene en de andere regelmatige berijder c.q. sleutel?
Zo niet dan lijkt het me niet leuk voor de één om altijd met de naam van de ander te worden uitgezwaaid.
Alleen een uitroepteken als voornaam invoeren lijkt me dan de betere oplossing... :jaja:
 

wimmme

Lid
Werkt die app persoonsgebonden in die zin dat hij onderscheid maakt tussen de ene en de andere regelmatige berijder c.q. sleutel?
Zo niet dan lijkt het me niet leuk voor de één om altijd met de naam van de ander te worden uitgezwaaid.
Alleen een uitroepteken als voornaam invoeren lijkt me dan de betere oplossing... :jaja:
Heb ik geprobeerd, leestekens worden niet aanvaard, leeglaten gaat ook niet.
Sleutels hadden hier geen invloed op, misschien skoda-app op andere telefoon met ander Skoda Connect profiel zou wel kunnen werken.
 

wimmme

Lid
Hetzelfde. Waarschijnlijk info van de laatst gekoppelde account vermoed ik dan.
Mijn vrouw is enkele dagen weg dus kan het nu niet testen. Misschien eens op mijn reserve-telefoon proberen.
 
Bovenaan Onderaan