Wie weet een demo O3 met "electrische stoel" te staan?

sjkodda

Nieuw lid
maar zit er tegenwoordig niet een airbag in stoelen? hoe gaat ASS daar dan mee om?

(nog even over de el.stoel voor de bestuurder in de O3: 1100 eur! In een Golf kost het 450... (ok ok kan daar alleen icm leer.) In een Audi A4 538 (ok ok, daar komt nog een verplichte el.lendesteun a 344 bij, maar die 1100 in de Skoda blijft duuuuur. Zucht.)
 

Dennis Nijholt

Forumguru
Daarom ook niet genomen, in me Superb waren de stoelen elektrisch maar ik stelde de stoel in en raakte het eigenlijk nooit meer aan... Dus vond die 1100 euro ook een beetje teveel
 

Bakkertje

Forumguru
De optie is inderdaad onevenredig duur ten opzichte van andere modellen. Op de Superb beide stoelen elektrisch verstelbaar en die van de bestuurder met geheugen kost je 800 euro, op de mijne was het mogelijk om het alleen op de bestuurdersstoel te laten installeren en dat was destijds 440 euro.
Bij de Octavia betaal je 1100 euro voor alleen de bestuurdersstoel elektrisch verstelbaar??
Net even op skoda.de gekeken, daar betaal je 1090 euro voor beide stoelen elektrisch en 740 voor alleen de bestuurdersstoel.

Spiegels zijn dan ook meteen inklapbaar en voorzien van geheugen functie, wellicht dat daar het prijsverschil vandaan komt tussen andere modellen / merken.

En toch zou ik het wel bestellen mocht ik nu voor de keuze staan :arghh:
 

Canon-Eye

Forumguru
maar ik stelde de stoel in en raakte het eigenlijk nooit meer aan... Dus vond die 1100 euro ook een beetje teveel
Da's logisch. Maar als de auto vaak wordt bereden door personen met nogal sterk uiteenlopend postuur, dan kan het weer anders liggen...
 

CDK

Forumguru
idd Canon-Eye, dan is er niets prettiger dan gewoon op een knopje drukken en dat je stoel en spiegels meteen weer goed staan in plaats van 3 dagen 'zoeken' naar je voorheen ideale zitpositie, je kan ook nog de geheugen toetsen benutten voor stadsverkeer en snelweg stand ;)
 

Bakkertje

Forumguru
Het gaat in mijn geval meer om de meer uitgebreide instelmogelijkheden. Ten opzichte van de standaard stoelen kunnen de elektrisch verstelbare ook de zitting kantelen en zit er een lende steun in die zowel in hoogte als diepte in te stellen is.
In deze stoel zit ik echt helemaal naar mijn zin. In de Octavia (elegance) zat ik nooit helemaal lekker.
 

Pendragon

Forumguru
Ik vond het ook wel handig. Mijn partner is een stukje kleiner en met een druk op het knopje stond alles goed, incl. Buitenspiegels. Het enige wat ik hoefde te doen was de binnenspiegel. Het is verder wel luxe. Nu heb ik het niet en mis ik het ook niet echt :)
 
Bovenaan Onderaan