Wie weet een demo O3 met "electrische stoel" te staan?

sjkodda

Nieuw lid
Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe leasert. Gereden met een O3 EBL. Maar die stoelen waren niet helemaal wat ik zoek. (Ik ben kantelbare en verlengbare sportstoelen gewend.)
Ik heb de soapstory rond de Dynamic sportstoelen gelezen. Zo te zien zijn die ook niet kantelbaar, nog afgezien van de waarschijnlijk gefixeerde hoofdsteunen (ik ben 1.93m).
Dus dan maar kijken naar de electrische stoel :jaja: die schijnt wel kantelbaar te zijn.
Die wil ik graag "passen".
Weet iemand zo'n O3 bij een dealer te staan? Voorkeur voor regio Amersfoort-Deventer-Arnhem.
 

MennoW

Forumguru
Je zou op de site van Skoda de vooraad eens na kunnen lopen.
De meer uitvoeringen staan er per auto bij vermeld.
Succes.
 

Canon-Eye

Forumguru
Zo te zien zijn die ook niet kantelbaar, nog afgezien van de waarschijnlijk gefixeerde hoofdsteunen (ik ben 1.93m).
De absolute lichaamslengte is op zich niet allesbepalend, het gaat ook om de verhouding benen><bovenlichaam.

Mijn vrouw en ik schelen zowat 20 cm in lengte, maar als zij met de auto rijdt hoeven de spiegels en hoofdsteun niet versteld te worden. Zij heeft een verhoudingsgewijs lang bovenlijf, ik heb juist langere benen.
Moraal: niet afgaan op verhalen en aannames, maar gewoon zelf proberen hoe het zit. Dan kan het mee- of tegenvallen.
 
Tip voor de meelezers (voor jou waarschijnlijk te ver weg): in Belgie zitten de elec. stoelen volgens mij in het comfortpakket en dat wordt denk ik op alle demo's standaard mee besteld.
 

Cordoba

Forumguru
Als bovenstaande opties geen resultaat hebben, misschien de site van Pon voor een testrit proberen?
 

sjkodda

Nieuw lid
Allemaal bedankt.
@MennoW: goed idee. Skoda op voorraad, details, en dan: ik heb interesse. Zo zie je waar de auto staat. Maar helaas ik heb ze bekeken, geen el.stoelen.
@Canon-Eye: ik herken het helemaal. Mijn vrouw is ook lang, maar zij heeft lange benen, en ik een lang bovenlijf. Dus daarom wil ook absoluut een aut 'passen' voor ik hem bestel. Eens dus.
@sNielz: had ik dat geweten! Ben net gisteren teruggekomen van een week Ardennen...
@Cordoba: je tip begrijp ik niet. De site van Pon? Dan kom je toch weer bij skoda.nl terecht?
 

Cordoba

Forumguru
Pon moet je toch vertellen waar je zo'n auto kunt bekijken/passen? En inderdaad kom je dan bij die site uit, maar is Pon dan niet in staat om je te helpen?:shutup: (of de site is hobby-werk, of Pon heeft dan zijn zaakjes niet voor elkaar)

Je kunt de vraag ook neerleggen bij de dealer die dan eventueel mag leveren, kan ie er ook wat moeite voor doen om je de juiste uitrusting te laten kiezen.
 

Pablos

Senior Member
En optie kan misschien het Twitter account van skoda zijn. Bij veel organisaties is het tegenwoordig beter om het webcare team een vraag te stellen dan de klantservice.

Overigens lijkt het mij dat de skoda tak an pon hier ook echt wel mee leest. Als ze dat niet doen, nemen ze webcare niet serieus. Het wordt dan pas echt top als er ook actief gereageerd wordt.

(Alhoewel ik ook snap dat bij het bekend maken wss de enige vragen zullen zijn. Wanneer is mijn auto klaar, en waarom doet X het niet. )
 

skodaboy

Forumguru
in Belgie zitten de elec. stoelen volgens mij in het comfortpakket en dat wordt denk ik op alle demo's standaard mee besteld.

"standaard" zitten er ook in BE géén elekt. stoelen in een 03.
elekt. stoelen zijn hier in BE enkel als optie leverbaar en alleen op de elegance uitvoering.
en de stoelen zijn alleen maar leverbaar in een 'pakket' vorm met o.a kessy,elekt inklapbare spiegels met instapverl., verwarmde voorruitsproeiers,pdc vooraan enz..
 

Pollewop

Forumguru
Pon had vroeger in Leusden een aparte Skoda showroom. Ik weet niet of die er nog is, maar daar kun je als consument ook gaan kijken. Daar staan meestal de luxerer aangeklede modellen... Succes...
 

thekawa

Forumguru
Ik ben mij aan het oriënteren op een nieuwe leasert. Gereden met een O3 EBL. Maar die stoelen waren niet helemaal wat ik zoek. (Ik ben kantelbare en verlengbare sportstoelen gewend.)
Ik heb de soapstory rond de Dynamic sportstoelen gelezen. Zo te zien zijn die ook niet kantelbaar, nog afgezien van de waarschijnlijk gefixeerde hoofdsteunen (ik ben 1.93m).
Dus dan maar kijken naar de electrische stoel :jaja: die schijnt wel kantelbaar te zijn.
Die wil ik graag "passen".
Weet iemand zo'n O3 bij een dealer te staan? Voorkeur voor regio Amersfoort-Deventer-Arnhem.

niet in de buurt voor je, maar ik heb in breda bij skoda dealer in een EBL combi met elektrische stoelen gezeten. moet je ff bellen of die nog in de showroom staat, is een zwarte.
 
"standaard" zitten er ook in BE géén elekt. stoelen in een 03.
elekt. stoelen zijn hier in BE enkel als optie leverbaar en alleen op de elegance uitvoering.
en de stoelen zijn alleen maar leverbaar in een 'pakket' vorm met o.a kessy,elekt inklapbare spiegels met instapverl., verwarmde voorruitsproeiers,pdc vooraan enz..


En dat pakket heet volgens mij comfortpakket... ;)
 

Flem_nl

Forumguru
niet in de buurt voor je, maar ik heb in breda bij skoda dealer in een EBL combi met elektrische stoelen gezeten. moet je ff bellen of die nog in de showroom staat, is een zwarte.

Wanneer was dat? Ik was afgelopen week in Breda bij de dealer en daar hadden ze geen enkele combi meer staan! Zodra er een in de showroom staat is deze binnen een dag verkocht vertelde de verkoper!
 

skodaboy

Forumguru
Zodra er een in de showroom staat is deze binnen een dag verkocht vertelde de verkoper!

zo te lezen/horen valt de nieuwe 03 duidelijk in de smaak,hij verkoopt gelijk zoete broodjes..;)
i.p.v ff langs de bakker te gaan,rijden we ff langs de skoda-dealer en vervolgens gaan we met een nieuwe 03 naar huis...:D
 

Noord26

Forumguru
Nogal logisch dat je op een Skoda forum veel leest over een nieuw model, waarvan de voorloper reeds goed verkocht toch?
 
Bovenaan Onderaan