Wie wachten er nog en hoe lang????

RSTDI

Actief lid
Helaas gisteren te horen gekregen dat mijn auto niet deze week(kw 35) maar misschien volgende week(kw 36) wordt geproduceerd.
/forum/images/graemlins/407.gif
Met gevolg dat we langer moeten wachten. Ik hoop nu kw 39 hem te krijgen. /forum/images/graemlins/smile.gif
En hoe is het met de rest die met smart op hun O2 zitten te wachten? /forum/images/graemlins/xyxthumbs.gif
 

influenza

Nieuw lid
Die van mij is 3 weken geleden besteld en zou op de afloopdatum van mijn huidige contract (31-10) er moeten zijn
 

Droopy

Actief lid
Ik ga zeer binnenkort serieuze proefrit maken om daarna te bestellen. Mijn lease contract loopt in januari af.
Heb geen zin om ook maar 1 dag in een tijdelijke auto te rijden /forum/images/graemlins/1761.gif
 

RSTDI

Actief lid
sbm@ Geluksvogel, en heb je hem al gezien of is woensdag het één grote verrassing. /forum/images/graemlins/489.gif
 

Potje

Actief lid
Ikke wacht al twee weken en moet nog zes weken geduld hebben. Ach, de C4 HDi doet het leuk maar is niet al te groot.

Best slikken toen ik m'n V70 vandaag met z'n nieuwe baasje zag wegrijden. Ik vind zoiets nooit leuk ook al weet ik dat hij een goed baasje heeft gekregen. Alsof je kind uit huis gaat!
/forum/images/graemlins/frown.gif
 

sbm

Lid
@TDIDSG

Nee, ik heb 'm nog niet gezien. Ik wacht wel op de verrassing.

Overigens, je geeft aan productie week 36. Maar bij mij duurt het dan nu na de productieweek (34) dus 2 weken voordat ik 'm kan ophalen. Maar de auto staat al bij de dealer sinds vorige week dinsdag of woensdag (week 35). Maandag wordt 'ie rijklaar gemaakt.
 

RSTDI

Actief lid
Laten we hopen want ik ben zeer benieuwd naar de kleur in combinatie met de Pegasus 17". Ik zal maandag de dealer vragen te bellen als hij binnen is.
 

bert

Lid
De auto (zie kader) is 4 weken geleden besteld. Hoop niet zo heel lang meer te hoeven wachten. Ben het wisselen van auto's nu wel zat. Tevens lees je steeds meer positieve ervaringen. Deze wil ik zelf ook ervaren. Bel volgende week eens met de dealer hoe lang nog /forum/images/graemlins/489.gif
 
Ik heb vandaag mijn O2 combi 2.0 TDI DSG elegance besteld. Wordt volgens de planning in week 40 geproduceerd volgens de dealer en in week 42 a 43 geleverd. Lijkt mij redelijk snel.

Groet Passat
 

Mick

Actief lid
Die van mij is net besteld. Hij zou in week 42 geproduceerd worden, maar volgens mijn werkgever, (die de auto's koopt), wordt het januari 2006. De laatste maanden van het jaar wil men een auto niet meer op kenteken laten zetten. Nou ja, misschien verandert hij nog van gedachten. Ik rij nu in een golf variant 110pk Tdi, en deze doet het nog uitstekend, ondanks dat er alweer 213.000 km op de teller staan. Hij is net vier jaar oud. Ik heb in ieder geval iets om naar uit te kijken.

Besteld: Octavia Combi Elegance 1.9 Tdi DSG, Graphite Grey, Stream, Maxidot en netafscheiding.
 

Wiseguy

Actief lid
Ik moet nog 3 nachtjes wachten.... en daarna is het scheuren geblazen... /forum/images/graemlins/grin.gif
 
Ik heb hem gisteren gezien bij de dealer /forum/images/graemlins/24.gif Njam, njam.....
Hij stond in de toonzaal met een bordje: "Te Laat. Verkocht."

Volgende week worden de papieren in orde gebracht en daarna kan ik er eindelijk mee rondsjokken... /forum/images/graemlins/923.gif
 

Karstieman

Forumguru
@#@#%%@#....'t wordt volgende week dinsdag omdat er op de kentekenplaten gewacht moet worden ??? /forum/images/graemlins/frown.gif
Daar hadden ze ook ietsje eerder aan kunnen denken, want de auto staat al 2 weken bij de dealert.
/forum/images/graemlins/407.gif
 
productie week 37 /forum/images/graemlins/489.gif en levering wordt dan 1e week oktober.

EIndelijk rijden in de mooie skoda.

Jan /forum/images/graemlins/baby012.gif
 

Potje

Actief lid
/forum/images/graemlins/1884.gif

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!

Dealert zei dat mijn Octavia pas in week 40 zal worden geproduceerd!!!!!!!!!

/forum/images/graemlins/biggthumpdown.gif

Das nog wachten tot midden oktober........

En nu? Wat moet ik nu? Das twee weken langer dan verwacht. Hier word ik niet blij van natuurlijk....
 
Bovenaan Onderaan