Wie, waar kan je extra's opties programmeren.

Ik zoek een adres waar ik extra opties kan laten programmeren. Klep open en dicht vanaf sleutel. Verlichting achter standaard aan etc.
 
Ik kom uit Nijmegen. Heb een Octavia 1.0 dsg. Superverrassende motor. De bak houd het goed in tegenstelling van allerlei berichten. Alleen mis ik een paar functies. Ook flitspalen op mijn navi.
 

Marcooctavia

Forumguru
Ik kom uit Nijmegen. Heb een Octavia 1.0 dsg. Superverrassende motor. De bak houd het goed in tegenstelling van allerlei berichten. Alleen mis ik een paar functies. Ook flitspalen op mijn navi.
Voor flitspalen op je navi moet je de zoek functie gebruiken.
Voor andere opties is het wel wat rijden voor je.
Stuur me maar een PB.

Marco.
 
Hallo Marco.

Waar vind ik deze zoekfunctie. In de auto of op internet. Verder hoor in graag een adres waar ik terecht kan en wat ongeveer de kosten zijn.


Gr Ron
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Japanese Power

Donateur
Beste @Rondsg115pk even als tip: als je iemand PB wilt contacten kun je het beste de persoon zijn naam even aanklikken. Je krijgt dan een pop-up en dan kies je voor conversatie. Je hoeft dan niet je eigen gegevens hier publiekelijk te maken. Succes!
 

Canon-Eye

Forumguru
als je in je eigen bericht kijkt zul je zien dat het woord ' zoekfunctie ' groen is
Het kan overigens ook heel simpel als je toevallig nergens zo'n groene tekstlink in beeld hebt. Kijk rechtsboven: in de Skodagroene kop van de forumpagina vind je een wit zoekveld. Klik daar om iets in te vullen en het zoekscherm rolt meteen uit.
 
Bovenaan Onderaan