Wie van de drie in de omgeving Eindhoven

Bakboord1

Forumguru
Het lijkt er op dat er binnenkort een Kodiaq op de oprit komt.
De auto wordt geïmporteerd uit Duitsland en dan wil ik direct een 0 beurt laten uitvoeren om te zorgen dat alles helemaal goed is.
Hier in de regio Eindhoven heb ik keuze uit Van Udenhout in Veldhoven, Van Mossel in Valkenswaard en VAG-techniek in Nuenen. Daarbij zijn de eerste twee dealerbedrijven en de derde niet.

Wie raden jullie aan voor onderhoud?

Hier in de regio heb ik al slechte ervaringen met de volvo dealer (de beemd) en Opel Driessen. Ik zoek een eerlijk bedrijf die me niet bedonderen of iedere keer wel weer een fout maken. Een kwartiertje extra rijden maakt dan niet uit. Heb om die reden mijn Opel ook in Someren in onderhoud omdat daar een kleine dealer zit die gewoon eerlijk is.
 

Tees

Donateur
Ik heb zelf geen ervaring met alle 3. Maar op basis van wat ik in de jaren hier gelezen heb is dit een absolute no-brainer: VAGtechniek. Punt.

Zijn genoeg mensen die hier een of meerdere uren rijden om daar de auto heen te brengen. Lijkt me genoeg zeggen.
 

Cordoba

Forumguru
  • Vagtechniek kom ik al jaren en regelmatig zo'n 300 km (heen en terug) gereden, omdat ze goed werk leveren voor een acceptabele prijs. Dit is echt een adres met vakmensen, ik ken voorbeelden van mensen uit de buurt van Den Helder die voor een bepaalde klus (van 20 minuten) naar Vagtechniek gingen, omdat de lokale dealers het probleem niet op konden lossen. Als er een keer iets fout gaat, wordt dit ook netjes opgelost zonder gezeur en zonder extra kosten. Als je een prijs afspreekt voor een bepaalde klus, dan wordt die klus ook voor dat geld uitgevoerd. Ook op andere fora (Seat-Online, VW-forum, TDI-forum, Audiforum) vind je volop tevreden klanten van Vagtechniek. Ik heb ook de afloopgarantie-keuring van mijn huidige Fabia door Vagtechniek laten doen, en ik was zeer blij met de gevonden punten door Vagtechniek.