Wie kent deze wielen?

Erik

Lid
Wie kan mij helpen aan het type wielen die onder deze Octavia Sportline zitten? 19”
Ik maakte een foto om ze later op te zoeken, maar ik kan ze nergens vinden. Heel stom, ik had de eigenaar gewoon op de camping moeten vragen. Maar ik vind ze erg dik. Heb wel de Aquarius gevonden, maar die zijn er alleen in 21” en dat vind ik net wat teveel voor onze Superb

Hoop dat iemand het weet! Alvast bedankt!

Bijlagen

• 39de96a6-01e3-4cac-9e68-f619541027b1.jpeg
    39de96a6-01e3-4cac-9e68-f619541027b1.jpeg
    828,6 KB · Weergaven: 77

leon-cupra

Forumguru
kan evengoed een niet-originele velg zijn van Skoda. Zelf ook eens gezocht in de accessoire lijst van Skoda, maar kan ze ook niet onmiddellijk terugvinden, vandaar mijn gedacht dat het een niet-skoda velg is ... en begin dan maar eens te zoeken :pieker:

hemi24

Forumguru
Het design lijkt op de Aquarius velg van de Enyaq, maar dat is een 21” velg…

1752088297936.jpeg

edit, dat stond dus ook al in de openingspost…. :banghead:

Afrit13

Forumguru

autowheels-aquarius-style-skoda-octavia-light-alloy-r18-0.jpg

Het is geen originele velg. Het is in de stijl/ontwerp van de Aquarius. Daarom staat er ook in de link aquarius-style. en blijkbaar is deze namaak er alleen in 18 inch. Onderaan op de pagina staat de weblink naar de website: AUTOWHEELS.LT Zit dus in Litouwen.

De poolse link van @TMobile is goed gevonden, die zijn iig in 19 inch.
Teken voor poedercoaten of spuiten tussen de 400-600 euro.

Het is geen originele velg. Het is in de stijl/ontwerp van de Aquarius. Daarom staat er ook in de link aquarius-style. en blijkbaar is deze namaak er alleen in 18 inch. Onderaan op de pagina staat de weblink naar de website: AUTOWHEELS.LT Zit dus in Litouwen.

De poolse link van @TMobile is goed gevonden, die zijn iig in 19 inch.
Teken voor poedercoaten of spuiten tussen de 400-600 euro.

Is idd 19", zou me ook overigens niks verbazen dat je met een mailtje bij die poolse toko een heel eind komt om 19" zwart gespoten geleverd te krijgen.
De 18" hebben ze namelijk ook helemaal zwart: https://www.ladnefelgi.pl/product-e...iaq-Octavia-Scout-Superb-VW-Arteon-I0361.html

Bovenaan Onderaan