Wie heeft er zin in een meeting

@leon-cupra Een half uur rijden is zelfs op het beste asfalt nog aardig dichtbij. Vandaar dat ik gent noem, was de plaats die mijn maps aangaf in de buurt. 3:45 was gebasseerd op het adres in @Tuner111 post. En 3:45 is voor mij te ver! Vandaar de post op dit topic of er nog meetings geplanned staan en waar die eventueel geplanned zouden zijn(dichter bij mijn locatie)

@leon-cupra Even voor de duidelijkheid met mijn orientatie is niet veel mis hoor. En ik vind het vervelend dat je deze opmerking maakt! Ik zie dat je wel meer "plaagstootjes" uitdeelt op het forum maar misschien hoeft niet elke post een plaatstootje te zijn ;)
 

leon-cupra

Forumguru
Niet iedere post is een plaagstootje … en plagen kan in twee richtingen. Ik lees ook alleen maar plaagberichtjes van jou over onze BE-wegen ;)
 

Tuner111

Forumguru
Denk dat er een Nederlander er zijn schouders dan moet onder zetten. Als je ziet welke connecties @Tuner111 allemaal moet aanspreken om het rond te krijgen in BE (chapeau daarvoor trouwens). Niet simpel.

kruip echt zot veel uren in, mailen, vergaderen, plannen en dat meestal al een jaar op voorhand.

wil je het goed doen is het niet zomaar even samenkomen ;)

enkel sfeerbeelden van afgelopen jaren:

5.0


4.0
full


full


full


full


3.0

full


2.0
full


full
 

Monte Deppy

Forumguru
Nou ben ik nog niet zolang op het forum dus heb geen idee waar de meeste vandaan komen.

Heb zeker interesse om eens aan te komen bij een meeting.

Voor mij is Beveren zo'n 2,5 uur rijden. Maar als ik kan dan rij ik wel even aan;)
 
Yeah en wat mij betreft hoeft het geen super geregelde meeting te zijn. Om mij gewoon een middagje elkaars wagens bekijken en thats it :) Ik bedoel hier staat men elke avond ook bij elkaar met hun wagens bij de mac. Is leuk genoeg als je wat leuke wagens wil zien!
 

Fmoon

Forumguru
@Tuner111 Die heb ik nog niet gevonden! Ik vond een stukje erg zuid limburg al angstig of mijn banden heel zouden blijven ;) En praktisch elk dorpje file! Anyway beetje off topic maar ik vind gent gewoon echt te ver. Uurtje of 2 rijden en een uurtje of 2 terug heb ik geen issues mee maar dit gaat me echt te ver :)


Het heeft mij 2 weken geleden een band gekost
 
Bovenaan Onderaan