Wie heeft er USB in zijn armsteun?

bobracing

Forumguru
Enige wat anders is is de naad tussen het middenstuk. Alle delen zitten op hun plek en vast maar vermoed dat het deel midden in anders is want hij is ook smaller dan de usb frontje namelijk
 

45069

Senior Member
Hier nu ook usb unit ingebouwd in de armsteun. Werkt prima en ziet er goed uit. Usb unit aansluiten is plug & play
 

Arnout84

Senior Member
Ik heb ook alle delen binnen maar bij een Rapid/Toledo zijn de zijkanten korter dus moet even de armsteunhouder in de middenconsole verhogen.

of een stuk van de onderkant van dremelen volgens mijn vrouw ‍♂️
 

Bijlagen

  • 0A6E852C-D93C-41E4-88B8-E498EBD83197.jpeg
    0A6E852C-D93C-41E4-88B8-E498EBD83197.jpeg
    1,1 MB · Weergaven: 59

bobracing

Forumguru
[Q
Zo te horen heeft je vrouw in ieder geval wel gevoel voor techniek daar ze weet wat een dremel is :tongue:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb de onderdelen besteld en moet nog even geduld hebben maar dat geeft me de tijd om me te verdiepen in het 'wat is handig' voordat ik aan de slag ga. Is er ergens te vinden hoe de middenconsole e.d. makkelijk/snel los te maken is en waar de kabel het beste langs te leggen is?
 

bobracing

Forumguru
Ik heb de onderdelen besteld en moet nog even geduld hebben maar dat geeft me de tijd om me te verdiepen in het 'wat is handig' voordat ik aan de slag ga. Is er ergens te vinden hoe de middenconsole e.d. makkelijk/snel los te maken is en waar de kabel het beste langs te leggen is?

1 schroef los bij voeten bestuurder, paneel van usb trek je na voren los, dan stekker er tussen en kabel onder/langs de console naar achteren laten lopen. Achter zit ook 1 schroef onder het vakje haal deze ook los.
Dan heb je genoeg ruimte.

Inbouw hier kosten nog geen 10 minuten.
 
Ik heb de boel 'even' in mijn koffiepauze omgezet vandaag. Alles was binnen en ik wou even kijken hoe het precies zat in de auto, aansluiten was nog niet het plan maarja.. als je er dan toch bent :D

Het was zó eenvoudig dat ik niet aan foto's toegekomen ben en ik was met 10-15min dan ook klaar. Aangezien de kabel maar net aan lang genoeg is heb ik de boel niet aan de bestuurderkant maar aan de bijrijderkant losgemaakt, dat scheelt 5 cm omdat de 12v aansluiting aan die zijde zit. Schroefje van de middenconsole vooronder los, zijpanelen van de armsteun los (koste het meeste tijd want die zaten érg vast), bakje achter er uit wippen en het schroefje eronder los maken. Vervolgens paneel met USB/AUX/12v loswippen, 12v losmaken, nieuwe kabelboom naar achter/onder brengen vastzetten op de bestaande 12v kabel en weer aansluiten op de 12v aansluiting, de kabel langs de losgemaakte middenconsole geleiden, schroefje achter en bakje terugplaatsen, nieuwe paneeltjes vastklikken, kabel in de usb klikken en paneeltje vastklikken. Enige wat dan nog rest was het schroefje voorin weer vast te zetten en klaar!

Thanks @bobracing namens de kinderen (met name de puber is hier heel blij mee :D
 
Bovenaan Onderaan