Welke zwarte spacers?

Dag allemaal,

ik ben nieuw hier. Ik wil graag spacers plaatsen onder mn karoq sportline. Mijn karoq is in zwart dus graag ook zwarte spacers. Welke raden jullie aan? Ik heb de mytikas velgen. Zelf dacht ik aan 40mm voor en 40mm achter.

Hoor het graag.
Gr
 
Hoi harrie

bedankt voor je reactie. Heb je een link naar de topic. Ik heb gekeken via jouw profiel maar niet kunnen vinden.
Dank

gr
 
Super, @Pendragon jouw karoq met 210 pk. Nie normaal . Welke etwaarde hebben die velgen?

ik heb mytikas, volgens mij 45et. Ik dacht eraan achter 25mm voor 20mm te verbreden.

hoor het graag. Dank!
 

Pendragon

Forumguru
Super, @Pendragon jouw karoq met 210 pk. Nie normaal . Welke etwaarde hebben die velgen?

ik heb mytikas, volgens mij 45et. Ik dacht eraan achter 25mm voor 20mm te verbreden.

hoor het graag. Dank!
Mijn velgen hebben ook een et waarde van 45. Ik heb achter 21aan beide kanten en voor 15. 20 voor kan ook, dan zitten ze ook vast. Bij mij is dat voor niet zo, maar ze staan nu mooi in lijn voor en achter.
 

Pendragon

Forumguru
Ja, was een beetje onduidelijk. Vanaf een bepaalde diameter zitten de spacers vast aan de auto met eigen bouten. Daar gaat de velg dan bovenop met bouten die in de spacer gaan. Bij de 15cm zitten er extra lange bouten bij die door de velg en spacer in de originele aansluitingen gaan. Dit is bij het wisselen wat lastiger omdat de spacers dan een beetje los zitten. Mij is het alleen gelukt, maar is wel even prutsen. Ik vind alleen 15mm voor mooier, maar dat is smaak uiteraard. De voorwielen staat standaard al wat meer naar buiten dan de achterwielen en ik wilde ze persé in 1 lijn hebben.
 
Top. Dank voor de heldere uitleg. Maar hoe weet ik of ik schroeven erbij nodig heb? Bij de ene spacers zit het er wel bij, bij de ander niet. Is dat vanaf een bepaald aantal mm dat je de langere schroeven nodig hebt die meegeleverd worden? Wil eigenlijk zwarte schroeven.

hartelijk dank.
 
Bovenaan Onderaan