Welke wielboutkapjes?

Ik wil het liefst wielboutkapjes in glans zwart gaan gebruiken op mijn nieuwe Kamiq. 16 normale en 4 voor de sloten.

Nu kan ik via Skoda wel de normale in glans zwart bestellen maar die voor de sloten zijn dan weer matzwart. Dat is ook een optie dan zie ik meteen waar het slot zit, maar liever alles glans zwart.

Heeft iemand een idee of ik ergens een complete set kan kopen in glans zwart? 16 x normaal , 4 voor slotbout.
 

Tees

Donateur
Volgens mij bestaan die helaas niet, tenminste niet Skoda-origineel. Ook bij Kopacek en Skoda-parts.com zie ik ze alleen in grey metallic of mat zwart.
 
Volgens mij bestaan die helaas niet, tenminste niet Skoda-origineel. Ook bij Kopacek en Skoda-parts.com zie ik ze alleen in grey metallic of mat zwart.
Nee hé.. dan maar 4 x glans en 1 x mat per wiel. Werk liever met origineel dan aftermarket.
 

kwillems

Donateur
Misschien kun je het een beetje corrigeren met wat blanke lak of desnoods blanke nagellak? Wel even checken of het kunststof daartegen bestand is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees

ertromp

Forumguru
Maar maar eens een zoekopdracht hier op het forum en je leest ook legio berichten waarbij de originele afdekkapjes bij een beetje waterstraal al verdwijnen. Daar hoef je het niet om te doen.
 

Tees

Donateur
Ik vind dat nog steeds merkwaardig @ertromp, ik heb er (grotendeels) de originele wielboutafdekdopjes van ruim 10 jaar oud op zitten, heb m gekocht met 2 missende en die heb ik (origineel Skoda) bijgekocht. Ze zitten alle 20 behoorlijk goed vast bij mij, denk dat het eerder een kwestie van goed recht erop zetten is. Want als je ze scheef erop zet, gaan ze er niet ver op en vliegen ze er idd zo af.
 

ertromp

Forumguru
Kun je merkwaardig vinden maar er zijn hier in het forum voorbeelden te vinden.
En veel zal inderdaad afhangen hoe ze er op zitten maar een imitatiedop zal prima werken hoor als deze er ook gewoon recht op zit.
 

EdK

Forumguru
Ik mis er ook meerdere !
Als ik hem ga verkopen dan zet ik er wel set nieuwe op van Ali
Kan de nieuwe eigenaar ze weer kwijt raken.
Bouten zitten diep zat zodat je op je knieën moet om ze te zien, dus ja boeien dat ze ontbreken.
En rijdend valt het al helemaal niet op.....
 
Bovenaan Onderaan