Welke velgen heb jij onder jou Octacia III

agool

Nieuw lid
Zijn er hier op het forum die niet gekozen hebben voor de standaard velgen van Skoda voor onder Octavia?

Wij hebben voor de winterbanden 16 inch Skoda velgen, persoonlijk zou ik liever 17 of 18 inch hebben gehad. De velgen voor de zomerbanden zijn volgens mij niet de standaard Skoda velgen,deze zijn wel 18 inch.

Nu ben ik aan het kijken naar eventueel andere velgen voor de winter maar krijg niet echt een goed idee hoe het er in het echt eruit gaat zien. Misschien wel aardig om van de forumleden te zien waar ze zelf voor gekozen hebben.


Hierbij mijn velgen:
zomer
6658136-3-2-2.jpg
Winter
foto.JPG
 

Bijlagen

  • 6658136-1-2-2.jpg
    6658136-1-2-2.jpg
    51,4 KB · Weergaven: 55

Quartz

Lid
Dit zijn mijn wintervelgen... Hawk 17''. mijn zomerbanden worden 17'' Mak rapid ice black maar daar heb ik nog geen foto's van
 

Bijlagen

  • 2013-11-17 11.48.39_resized.jpg
    2013-11-17 11.48.39_resized.jpg
    386,9 KB · Weergaven: 111

CDK

Forumguru
Dit zijn mijn wintervelgen... Hawk 17''. mijn zomerbanden worden 17'' Mak rapid ice black maar daar heb ik nog geen foto's van
Mooi wiel hoor, maar gepolijste wielen als winterwiel is tricky met pekel op de weg, grote kans op oxidatie :cry:
 

CDK

Forumguru
Ik heb nog een prachtig setje Sirius velgen van de Superb liggen voor iemand die het wat vind, ze zijn hoogglans zwart gepoedercoat en passen ook prima onder een Octavia
 

KaRoQ-2023

Actief lid
De 18" velg bij O3 heeft ET 51.
Daarom ga ik de winterset van de Altea (18" DRACO) gebruiken voor de O3 (zelfde steek/ET waarde).
Ik heb de Pictoris velg voor de RS besteld. Moet nog ff wachten dus nog ff geen foto's van de auto.
 

Bijlagen

  • XL met Draco.jpg
    XL met Draco.jpg
    156,7 KB · Weergaven: 41
Bovenaan Onderaan