Welke velgen heb je onder je S2

CDK

Forumguru
@FlavioX, dacht dat die reeds gestopt waren met hun activiteiten?? Kennelijk monteren ze hun laatste voorraad nog? Veel plezier met je nieuwe set, mijn smaak is het niet, maar het is wel een opvallend wiel en daar hou ik dan wél weer van :jaja:
 

FlavioX

Forumguru
Nee hoor, in afgeslankte vorm doen ze nog steeds hetzelfde werk maar wel op een andere locatie.
Ze zijn redelijk actief op Faceboook.
 
  • Leuk
Waarderingen: CDK

Der Einser

Forumguru
Veel plezier met je nieuwe velgen!

Ook niet mijn "cup of tea". En een beetje eigenaardige maten. Past niet helemaal lekker zo te zien, maar misschien komt dat door de banden of de hoogte van je auto.
Hierdoor lijken de velgen ook heel klein.

Succes
 

Frenk21

Forumguru
Ook niet mijn smaak. Maar ach, als je het zelf maar mooi vind;)Het lijkt op de foto ook wel dat jeS2 achter een stuk lager ligt dan voor.
 

Oenoud

Forumguru
Ook niet helemaal mijn smaak. Maar goed als jij het mooi vindt is het prima toch.
Hij lijkt inderdaad achter lager te liggen dan voor.
 

peterrapid

Forumguru
@FlavioX +1 voor de gewaagde keuze maar is not my cup of tea maar proficiat toch voor de gewaagde keuze hoop ze eens in het echt te mogen aanschouwen op een meeting.
 

Shabba

Forumguru
Mooie wielen allemaal....ik zelf wil voor de luxon gaan. Is €499 voor een nieuw setje 18" een "normale" prijs?
En nee niet voor de Faab...maar voor de Superb die ik wil gaan aanschaffen.....

image.png
 

Noord26

Forumguru
Ik betaalde (voor Themisto's) incl Continental 225/40R18 banden bij de dealer €1199,-.

Maar dat werd een nette prijs onderaan de streep tezamen met de aanschaf van de auto. Mijn advies is daarom mee onderhandelen tijdens de aanschaf van de bolide.
 
Laatst bewerkt:

Shabba

Forumguru
Ik betaalde (voor Themisto's) 1199 incl Continental 225/40R18 banden bij de dealer €1199,-.

Maar dat werd een nette prijs onderaan de streep tezamen met de aanschaf van de auto. Mijn advies is daarom mee onderhandelen tijdens de aanschaf van de bolide.

Is logisch...maar deze aanbieding is niet bij de dealer waar ik de auto koop. Ik zal als vergelijk de dealer eens vragen wat hij kan doen..
 

Shabba

Forumguru
Setje luxon wielen inclusief Michelin Pilot Sport 3 €1099,-

Nu hopen dat ik de winterbandjes kwijt raak!
 

Tinto

Forumguru
Nog wel ja...Donderdag weet ik of mijn gezin wordt uitgebreid tot 3 kinderen ja/nee. Als het er 2 zijn gaat het feest niet door..anders wel! :tegek:
Op marktplaats staan nu meerdere setjes Luxon inclusief velgen voor €999. Gewoon in het zoekveld Skoda velgen 18 in typen en dan komen ze omhoog
 

Shabba

Forumguru
Op marktplaats staan nu meerdere setjes Luxon inclusief velgen voor €999. Gewoon in het zoekveld Skoda velgen 18 in typen en dan komen ze omhoog

Morguh!! Luxon incl velgen..:pieker::tegek:
Ik heb het setje daar ook vandaan. Is bij van den brug.
Maar inmiddels is de bandenkeuze veranderd naar Michelin PS4..komt dan op €1099,- Die €999,- is met conti. Dan gaat deze jongen toch voor de Michelin. Alleen ff kijken hoe de lokale bandenboer mijn wb set inruilt. Anders haal ik de velgen alleen en doe ik de banden daar. Setje velgen is €499,-.
 

Tinto

Forumguru
Morguh!! Luxon incl velgen..:pieker::tegek:
Ik heb het setje daar ook vandaan. Is bij van den brug.
Maar inmiddels is de bandenkeuze veranderd naar Michelin PS4..komt dan op €1099,- Die €999,- is met conti. Dan gaat deze jongen toch voor de Michelin. Alleen ff kijken hoe de lokale bandenboer mijn wb set inruilt. Anders haal ik de velgen alleen en doe ik de banden daar. Setje velgen is €499,-.
Morguh! Wat apart dat van den Brug nu €499 rekent voor alleen de velgen. Want verleden week stonden ze nog voor €399 op marktplaats. Zelf heb ik ook een setje Trinity velgen bij hen gekocht voor €399.
 
Bovenaan Onderaan