Welke velgen Fabia

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik krijg a.s. zaterdag een fabia combi kleur zwart.
wr zitten nu nig gewone velgen met wieldoppen op.
wil er uiteindelijk lichtmetalen velgen onder zetten.
heeft er iemand suggesties (fotos) welke velgen er mooi onder zullen staan. (evt. photoshop)

groeten en alvast bedankt /forum/images/graemlins/worshippy.gif

IBIFR
 

Henny

Actief lid
Op de Duitse site kan je wat wielen zien als je naar de Fabia gaat en dan de kleuren keist. Dan gaan er ook verschillende velgen door het beeld en die kan je dan aanklikken. Misschien dat je daar al wat ziet.
http://www.skoda.de/index.php?e=1-16-10-8
Maar welke dan in Nederland leverbaar zijn, weet ik niet, de Nederlandse site is niet duidelijk daarin.
... en zoals al zo vaak gezegd: wat de één mooi vindt, vindt de ander afschuwelijk. Kijk maar eens naar de specificaties van de auto's van de verschillende leden...

Op de site waar we nu op zijn kan je natuurlijk ook kijken bij "Fotogalerij" > "auto's van leden" en dan "Fabia" zoeken, dan zie je ook al een heel assortiment.
 

Laus

Actief lid
de 16" POLI velgen gewoon bij de dealer uit de volder vind ik erg mooi staan. MAar die heb ik dan ook zelf. Moet je even door de fotogalerijen hier spitten.
 

Fabia

† In Memoriam
16"is erg mooi, maar daar gaan dan wek heel erg platte banden omheen. Zelf heb ik 15" en daar ligt al 195/50 om en ik zou zelf niet platter willen gaan.
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: FILA</font><hr />

17" met ne 205/40 erop, gaat gemakkelijk erop.

[/ QUOTE ]En daar raak je bij ons mee door de keuring ? /forum/images/graemlins/worshippy.gif
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan