Welke velgen 20" onder Kodiaq?

Welke velgen kies jij?

  • Suzuka chroom

    Stemmen: 5 38,5%
  • Suzuka zwart

    Stemmen: 1 7,7%
  • Rosario antraciet

    Stemmen: 7 53,8%

  • Totaal aantal stemmers
    13

ertromp

Forumguru
Off topic: begint al aardig op Bugatti prijzen te lijken :deuk:

Bron: AD
https://www.ad.nl/auto/zoveel-kost-het-onderhoud-van-een-bugatti-in-vier-jaar~a4222e1c7/

Elke veertien tot zestien maanden of 16.000 kilometer moet je ook je lichtgewicht velgen vervangen. Een nieuw setje kost 42.641 euro. Dan de banden: als je maximale tractie wilt, moet je de Michelin Pilot Sport Cup 2R-banden kopen, die speciaal zijn ontwikkeld voor de Chiron Pur Sport. Die kosten 35.735 euro per set,
 

BelKodi

Senior Member
Thx!
Maar ik heb mijn eerste gedacht gevolgd en het zijn een set Suzuka Black in 8,5x20 geworden :)
In mijn idee zal een zwarte velg goed staan onder het Race Blue.
Mochten ze me er eenmaal onder toch niet bevallen kan ik nog steeds wisselen.
 

BelKodi

Senior Member
Weet ik nog niet, heb de velgen nog niet. Los ik wel op eenmaal in bezit. Indien originele naafkappen van Skoda niet passen, laat ik die van VW overspuiten in Glossy Black, en zorg ook voor zwarte wielbouten zodat het één geheel is.
 

EJS

Forumguru
Denk dat je wel van die glossy black covers hebt voor die wielbouten. Staat gelijk wat netter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

BelKodi

Senior Member
Idd, dat zou ook een optie zijn. Heb ze al gezien op Kopacek.
Alleen: ik vrees dat het prutsen wordt om die dopjes voor de bouten er telkens af te prutsen als je de wielen wil afhalen. En stel dat ze dat moeten af prutsen met bvb een sleutel dan riskeer ik liever geen krassen in de velgen :)
 

JeSko

Forumguru
@BelKodi

Niet bang voor zijn, heb er ook zitten, van die bout covers, van Ali, kwamen met een soort tooltje om ze eenvoudig eraf te halen.
 

EJS

Forumguru
Ja precies met het tangetje wat erbij hoort heb je ze er met een seconde af. Miss voor de zekerheid zelf even eraf halen voor je naar de garage gaat en er daarna weer op klikken.
 

hemi24

Forumguru
Miss voor de zekerheid zelf even eraf halen voor je naar de garage gaat en er daarna weer op klikken.

Bij de Skoda dealer gaat het goed; bandenboeren beginnen meestal met een schroevendraaier of een punttang te klooien... :nailbiting:
 
Bovenaan Onderaan