Welke uitvoering heb ik?

Mikevv

Lid
Zag net al even een topic over ontbrekende zaken bij aflevering maar durfde er niet op in te breken. ( mocht wel moeten samenvoegen, let me know)

Ik vraag mijzelf ook af welke uitvoering ik heb welke de leasemaatschappij heeft afgeleverd.
Voorop gesteld, hij rijd voortreffelijk en ben er super blij mee.


In de papieren die ik in de auto vind lees ik iets van AMB wat mij een ambition uitvoering zou zijn, op de grill prijkt een mooi Greenline logo.
Kijk ik het kenteken na op de RDW site dan staat daar catalogus prijs: € 27.150,- Dit zou duiden op een Greenline Businesline.

Als ik dan de lijst erbij pak die ik hier op het forum vond dan mis ik daar een aantal zaken uit, ook als ik dit weer vergelijk met de Skoda site.
http://www.fleetwise.nl/sites/defau.../Prijslijst_Octavia_Greenline_per__1_juni.pdf

Ik mis:
Opbergvak voor (zonnen)bril. ( wat ik zie op de site van Skoda zou dit in het dak moeten zitten)
Opbergvak onder passagiersstoel.
Verwarmde ruitensproeierkoppen. (op de site van Skoda zie ik dat deze uit de bumper moeten komen)
4 extra luidsprekers.
 

Jedewe

Forumguru
Ruitensproeikoppen komen niet uit de bumper maar zijn de gewone kopjes op je kap welke sproeien, deze foto in de folder is verwarrend :-)
 

lugolux78

Forumguru
Als je geen xenon hebt dan heb je ook geen sproeiers volgens mij.
Opbergvak zou een optie kunnen zijn en 4 luidsprekers ook.
Heb je een columbus dan zou je er 8 moeten hebben bij business line, of zelfs het Canton met 10 speakers
 

Jedewe

Forumguru
Ik heb de Greenline businessline met opberg vak onder de passagiersstoel en zonnebrilvak in het dak.
 

Jannes

Lid
Ik heb ook de greenline O3 en heb dat opbergvak niet.
Wel het opbergvak in het dak.
En Xenon sproeiers, en andere gewenste extra opties.
Speakers weet ik niet hoeveel er in zitten, maar dacht wel een stuk of 6
Maar de bak zit er niet in.
 

Mikevv

Lid
Klopt dat is hem, dan zou je denken bns = business.
18-12 hebben ze hem op kenteken gezet zodat ik nog profiteer van 14% bijtelling.

Die code ga ik eens doen, interessant.
 
Bovenaan Onderaan