Welke thermosbeker past er wel tussen de voorstoelen?

DVDguy

Forumguru
Omdat ik 's ochtends om 5:00 uur de deur uit ga, neem ik al jaren een lekvrije thermosbeker koffie mee.

Sinds afgelopen vrijdag heb ik mijn Octavia III en wat schets mijn verbazing: de diameter van mijn koffiebeker (8 cm), is dus te groot voor de bekerhouder voorin (6,5 cm diameter).
Mijn beker past wel voorin de deur, maar dat is voor mij geen passende oplossing.

In mijn zoektocht naar een (goede) thermos beker, ben ik er geen een tegen gekomen die past.

Zijn er misschien mede-forummers met een Octavia III die wel een passende thermosbeker hebben gevonden?
 

Joske

Forumguru
deze past wel Guy.. :laugh::laugh::laugh:

FreeVector-Starbucks-Cup.jpg


;) ;) ;)
 

DVDguy

Forumguru
Klopt en zij verkopen ook thermosbekers, maar ik wil het wel zeker weten.

Mijn huidige beker paste probleemloos in Santa Fe, Mondeo en Passat, masr niet in Octavia :mad:
 

Bakkertje

Forumguru
Volgens mij heb je het al opgemeten (6,5 cm) en is een trip naar de blokker / marskramer / starbucks met een duimstok vrij eenvoudig in te plannen / te organiseren.
Je kunt ook hier klikken

Maareeuh als dat het enige is, dan bevalt de O3 wel erg goed ;)
 

DVDguy

Forumguru
Bedankt Falcon :thumbsup:had zelf al gezocht op Thermosbeker en Octavia, maar (nog) niks gevonden.
 

DVDguy

Forumguru
Volgens mij heb je het al opgemeten (6,5 cm) en is een trip naar de blokker / marskramer / starbucks met een duimstok vrij eenvoudig in te plannen / te organiseren.
Je kunt ook hier klikken
Maareeuh als dat het enige is, dan bevalt de O3 wel erg goed ;)

Bedankt voor de tip Bakkertje, maar zoooooooo 2014 :D; ik heb natuurlijk eerst op internet gekeken en dan blijkt, als men de diameter al opgeeft, deze vaak 8 cm te zijn :thinking:
Daarnaast moet er ook sprake zijn van "drinkcomfort", zodat je niet de inhoud van de beker over je kleren krijgt tijdens het rijden :bloos:
 
Zijn er misschien mede-forummers met een Octavia III die wel een passende thermosbeker hebben gevonden?
Jazeker! Het oude model van de Starbucks (witte met groen), vaak ook nog voor 50% korting. Loopt iets taps toe. Past prima!
 
Bovenaan Onderaan