Welke stoelen/bekleding Sportline?

Jamesdean1974

Senior Member
Standaard worden de sportstoelen van de Sportline geleverd met Alcantara bekleding.
Nu is er een mogelijkheid om een upgrade te doen naar lederen bekleding. Dan worden beiden stoelen ook elektrisch geleverd. De vraag is of of deze stoelen ook ventilatie/ verkoeling hebben. Het betreft de upgrade van €1290,- ( code PB3 ) en niet de Ergo stoelen. Ik kan niet echt achterhalen wat het verschil is.
 
Deze hebben inderdaad ook de ventilerende werking ,de Ergo seats hebben als extra nog een massage functie ... ik moet zeggen dat ik persoonlijk de sport /kuipstoelen vele malen mooier vind dan de "normale"Ergo seats ,ook al had ik graag nog de massage functie in de stoel willen hebben .
 

Jamesdean1974

Senior Member
Heb jij de sportstoelen met leder optie gekozen in jouw Kodiaq? Ben je er tevreden over ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Voscour1983

Actief lid
Zie mijn foto in de media gallerij met opmerking optie PB3. Ik heb de auto sinds eind jan en de stoelen zijn erg prettig.
Stoelen zijn inderdaad van leer, inclusief ventilatie en zitverlenging. En beide stoelen zijn elektrisch incl geheugen. Die optie (die is los te bestellen op de alcantara stoelen voor 450-490) heb je er ook al bijzitten voor die 1290 euro.
Verschil is inderdaad dat er geen massage optie bij zit.
Al schijnt de massage optie niet zo heel veel voor te stellen bij vw/skoda; het is de lendesteun die op en neer beweegt.
 

Jamesdean1974

Senior Member
Dank je wel voor de heldere uitleg. Ik ga dan voor de upgrade inderdaad. Ventilatie is enkel op de twee voorstoelen neem ik aan ?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Bakboord1

Forumguru
De massagefunctie had ik in een Tiguan (generatie Kodiaq) en dat stelt idd niets voor. Je krijgt een duw in je onderrug van de lendesteun en die duw gaat omhoog. Heb die functie in totaal in een jaar tijd 5 minuten gebruikt. Ik vond het helemaal niets.
 

Jamesdean1974

Senior Member
Zojuist een proefrit gemaakt. Nog even navraag gedaan over de ventilatie bij de stoelen. De verkopers gaven aan dat dit er niet in zat bij de upgrade van €1290,- “ Dat zou wel heel erg goedkoop zijn”. Toen ik ze verwees naar hun eigen brochure kreeg ik “ als het daar staat, zal het wel kloppen”. Ik heb wel eens scherpere auto verkopers meegemaakt….:-s
 

Voscour1983

Actief lid
Ventilatie is inderdaad enkel op de voorstoelen.
Ja het ligt vooral aan de promotie vanuit skoda NL; het is inderdaad best een goedkope gezien hetgene dat je ervoor terugkrijgt:
Leder, ventilatie en ook de passagiersstoel elect. verstelbaar incl geheugen.
 
Bovenaan Onderaan