Welke SD card?

De Stip

Forumguru
Wie heeft er ervaring op het gebied van de te gebruiken SD cards voor het Columbus navigatie systeem? Ik heb er nu een 4 GB exemplaar in zitten, maar het schijnt tot maximaal 32 GB te worden ondersteund. Wie heeft ervaringen met deze materie. Is het snel genoeg, of hinderlijk langzaam en welk merk kun je het beste gebruiken? Of is het wellicht verstandiger qua kosten/baten om een andere te kiezen, bijvoorbeeld 16 GB.
 

EdK

Forumguru
let bij aankoop in ieder geval erop dat de read snelheid goed is !
Write is van minder belang omdat je in deze alleen dit gebruikt met het plaatsen van de muziek
 

Giant

Forumguru
Dat moet technisch kunnen, want op internet kan je een setje kopen om het veiligheidsslot te kraken wat het kijken van een film tijdens het rijden moet voorkomen. Mogelijk moet je even experimenteren met het format van het filmbestand, je navi zal niet elke extensie slikken.

Wie weet overigens waarom mijn Amundsen de melding 'voer geschikt medium in' weergeeft, als ik een 8 Gb SDHC card invoer? Deze specificatie moet volgens het boekje kunnen functioneren. De card is nieuw, er staan geen bestanden op en het schuifslotje staat op unlocked. Ik heb hem ook al FAT32 geformatteerd, geen resultaat.
 

MarcoO2

Forumguru
voor zover ik weet kun je geen film kijken via de SD-card, ook niet als je de vrijschakeling hebt. Dan kan het wel gewoon via een DVD.
 

Darkside

Forumguru
Idd de SD kaart ondersteund alleen audio bestanden. MP3, aac etc. En geen AVI,Divx,mkv of VOBs
En een simpel kaartje moet voldoende zijn.
 
Bovenaan Onderaan