Welke optie's zeker te nemen

Antera

Donateur
budget is inderdaad niet eindeloos :thumbsdown:

passat heb ik ook offerte's voor , maar ik moet dan naar de 1.6 Tdi gaan kijken (en weet niet of 120pk voldoende is voor die auto ... Die 3-4 k extra voel je zo niet in het budget want de herverkoopwaarde ligt hoger volgens de maatschappij dus daar kunnen we meer uitgeven dan bij skoda

is dit dan gewoon in vds activeren ?


VCDS OBDE en ODIS mits Skoda geen aanpassingen doet :-) ( tot op heden nog steeds niet)
 
Laatst bewerkt:
VCDS OBDE en ODIS

superb is besteld, door het safety pakket eruit te laten en de acc appart te nemen heb ik de trekhaak nog kunnen bij nemen.
Ook het digitale dashboard is aangevinkt in de opties :D
Na de levering neem ik even contact op met je antera om lane assist enzo te programmeren ;)
 

dn-co

Actief lid
superb is besteld, door het safety pakket eruit te laten en de acc appart te nemen heb ik de trekhaak nog kunnen bij nemen.
Ook het digitale dashboard is aangevinkt in de opties :D
Na de levering neem ik even contact op met je antera om lane assist enzo te programmeren ;)
Heb je wel verkeersbord herkenning of smart light assist besteld? Anders heb je waarschijnlijk niet de camera achter de voorruit welke nodig is om door @Antera de lane assist te laten activeren.
 
Heb je wel verkeersbord herkenning of smart light assist besteld? Anders heb je waarschijnlijk niet de camera achter de voorruit welke nodig is om door @Antera de lane assist te laten activeren.
multifunctionele camera ter ondersteuning enzoverder zit in het comfort pakket bij de style in belgie, deze heb ik dus ;)
 

Antera

Donateur
multifunctionele camera ter ondersteuning enzoverder zit in het comfort pakket bij de style in belgie, deze heb ik dus ;)


Je hebt dus drek grootlicht assistent/ lane assist of verkeerdbordherkenning in de optie pakketen zitten? Anders geen camera
 
Bovenaan Onderaan