Welke NIET GreenLine fabia is het geworden sinds introductie GL ?

Ron467

Actief lid
In navolging van lenK;

Nu er bijna alleen maar GL fabia´s gekocht (b)lijken te zijn, ben ik benieuwd hoeveel andere soorten FABIA´s er gekocht zijn na de introductie van de green line.

Dus wie heeft de keuze gemaakt voor de "mean line" (RS, TSI, andere TDI´s of scout) ipv voor de green line?
En eventueel waarom?


Mijn reden is wegens de DSG en het vermogen.
 

piair1982

Forumguru
Ik denk dat je bedoelt main line. Ik heb gekozen voor een TSI omdat daar de sportstoelen in zitten en die kunnen niet in een greenline.
Heb een uur proefgereden met de greenline maar de stoelen konden mij niet bekoren met mijn 1.98 meter...
 

Marvin

Nieuw lid
Ik heb een (Belgische) 1.2 TDI Ambiente Combi besteld. In tegenstelling tot de Greenline verbruikt die gemiddeld 3,8 liter (co2-uitstoot van 99 g/km). Dat geeft in België toch nog recht op een aanzienlijke belastingskorting.

De Greenline is hier ook te verkrijgen maar hij is heel wat duurder dan een (mijn inziens) beter uitgeruste Ambiente (is hier het niveau tussen de Classic en Elegance). En heel wat opties zijn niet verkrijgbaar op de Greenline.
 

Ron467

Actief lid
Ik denk dat je bedoelt main line..

Ik vond mean wel een leuke woordspeling.

@LenK, ik denk het ook niet.
Voorlopig zijn de NIET GL uitvoeringen redelijk uniek:winkie:
Ik heb er tot nog toe vier (ook nog erg verschillende uitvoeringen) gespot op het forum.
 
de onze is ook aangekomen, zaterdag kunnen we hem ophalen :-)
1 maand tevroeg :-) Wij ook de TDI belgische Ambiante met veel leuke optie's :-)
We hebben hem al gezien, en de kleur is super! Satin Grey
 
Bovenaan Onderaan