Welke limo kies je?

In welke limo wil jij gereden worden?

  • Lexus LS

    Stemmen: 2 2,7%
  • Jaguar XJ

    Stemmen: 5 6,8%
  • Mercedes S-klasse

    Stemmen: 4 5,4%
  • BMW 7 serie

    Stemmen: 3 4,1%
  • Audi A8

    Stemmen: 15 20,3%
  • VW Phaeton

    Stemmen: 3 4,1%
  • Maserati Quattroporte

    Stemmen: 4 5,4%
  • Porsche Panamera

    Stemmen: 13 17,6%
  • Aston Martin Rapide

    Stemmen: 9 12,2%
  • Skoda Superb

    Stemmen: 16 21,6%

  • Totaal aantal stemmers
    74

aiva tco adoks

Forumguru
nee dag gaan we toch voor de W12.. Van 0-100 in 6 sec niet slecht voor 2300 kg .
Misschien nog even langs JD voor een chippie.:super:

Maar dan zit je weer met het volgende luxe probleem past je w12 wel op de rollerbank:confused:
 

MarcoO2

Forumguru
Zelfs als je in een dergelijke auto voldoende power hebt om hard rechtdoor te kunnen knallen, blijven die kilo's een probleem. Die voel je namelijk in iedere bocht. En als je een W12 voorin hebt hangen, dan heb je nog een behoorlijk ware neus ook in diezelfde bocht.

Maar goed, 't ging over een limo, niet over een sportwagen! ;)
 

sitechris

Donateur
audi A8 W12 heb je ook. Imo beter alternatief. Ik heb overigens een 730D (bouwjaar 2001) wel eens dwars gezet in een bocht. Opmerkelijk gevoel. Gaat vrij langzaam en je voelt heel veel gewicht heel rustig wegglijden. Heel beheerst zeg maar. Was toen de 130i gewend, die ging iets feller dwars ;). Echt een bochtenridder was die 730D natuurlijk niet. Te groot, te zwaar en ook te zacht geveerd.
 

TL@

Forumguru
Afgelopen week was ik in het frituur aan het wachten, lag er een folder van de XJ. Wat een prachtauto,absoluut mijn favoriet alleen al door de looks. Als tweede komt de Phaeton dan, maar de XJ is toch veel specialer dan al het andere in de lijst (kort gevolgd door de Maserati die eigenlijk al wat ouderdoms tekenen begint te vertonen)
 

Lexris

Lid
Als ik zou mogen kiezen voor een limo, zoals in de lijst staat vermeld. Kies ik voor de Maserati. Deze auto vind ik een prachtige lijn en interieur hebben. Ik ben hem ook al een s tegengekomen en moet zeggen, dat hij ook wel een mooie klank heeft als hij voorbij komt.
 
Zijn wel erg weinig mensen die een VW Pheaton kiezen! Zelf zou ik de Audi A8 nemen (om gereden te worden). Maar wat een mooie auto is om te zien, dat is de Jaguar.

Gaat het om zelf aanschaffen, eigen lease budget enz. enz. dan komt uit dit rijtje zeker de Superb heel heel heel erg hoog te staan. Maar je een CEO die gereden wordt wil nog steeds niet gezien worden in een Skoda. Zou wel een statement zijn, maar denk dat al zijn managers tegen hem zijn, want die kunnen natuurlijk niet in een grotere/luxere auto rijden!
 

sitechris

Donateur
Is geen limo, echt wel klasse lager. Wel stuk sportiever natuurlijk, maar met de Mercedes E63 AMG en BMW M5 zijn de alternatieven ook erg lekker!
 
Bovenaan Onderaan