Welke limo kies je?

In welke limo wil jij gereden worden?

  • Lexus LS

    Stemmen: 2 2,7%
  • Jaguar XJ

    Stemmen: 5 6,8%
  • Mercedes S-klasse

    Stemmen: 4 5,4%
  • BMW 7 serie

    Stemmen: 3 4,1%
  • Audi A8

    Stemmen: 15 20,3%
  • VW Phaeton

    Stemmen: 3 4,1%
  • Maserati Quattroporte

    Stemmen: 4 5,4%
  • Porsche Panamera

    Stemmen: 13 17,6%
  • Aston Martin Rapide

    Stemmen: 9 12,2%
  • Skoda Superb

    Stemmen: 16 21,6%

  • Totaal aantal stemmers
    74

sitechris

Donateur
Goed nieuws, Shell belt je op en vraagt of je CEO wilt worden. Natuurlijk zeg je ja tegen zo'n buitenkansje en onmiddelijk krijg je de volgende vraag: welke dienstauto wil je hebben, de mening van je chauffeur is irrelevant. En natuurlijk kun je in het weekend zelf nog wel eens een stukkie erin sturen, je bent tenslotte CEO of niet. You choose!.
 

hemi24

Forumguru
Voor mij de Panamera, want een de S2 is te diefstalgevoelig als je deze met een navigatiesysteem uitrust..! ;)
 

sitechris

Donateur
Toch opmerkelijk dat er twee mensen de Superb kiezen, terwijl ze de auto niet zelf hoeven te betalen. Met alle respect voor de Superb, maar de limo's hierboven zijn toch net ff wat fijner. Wellicht had ik er Superb Greenline van moeten maken ;)
 

MarcoO2

Forumguru
Dat zullen dan de mensen zijn die een duurdere auto te patserig vinden ofzo?

Hoe dan ook, ik kies voor de Rapide. Sinds ik dat ding op de Nurburgring heb gehoord en gezien ben ik hebberig geworden... ;)
 

TL@

Forumguru
Jag XJ, zonder twijfel 1 van de mooiste auto's momenteel te koop.

Panamera en rapide zijn te klein op de achterbank (vooral de Aston) om comfortabel te zitten.
 

cvegreen

Forumguru
Ik heb voor de SuperB gekozen . Omdat ik dit momenteel een heel mooie auto vind , maar als ik dan toch CEO van een heel groot bedrijf zou zijn dan zou ik die SuperB wel willen inruilen voor een Maserati Quattroporte. Ik vind hem bloedmooi.
maserati-quattroporte.jpg

Zoals hij hier staat , inclusief die velgen en kleur .
 

Mick

Actief lid
Zonder twijfel een A8 lang. Een lekker 4.2Tdi, aangezien er nog geen S8 is.
Keep on dreaming, ben ik bang.
 

sitechris

Donateur
met een 4.2 TDI ben je veel auto's al de baas. En je kunt hem ook nog laten chippen om het een S8 lastig te maken ;)
 

Fabia

† In Memoriam
2007_Audi_A8_L.jpg Dat is voor mij makkelijk, ben al heel lang weg van de A8. Ik vind het een hele mooie ingetogen auto.
 

___JC___

Forumguru
Ik vind de nieuwe A8 niet zo mooi als de oude dus die is het niet geworden.
De Superb kiezen in DIT rijtje is gewoonweg belachelijk. Kan niet aan de rest tippen qua looks en rijgedrag natuurlijk. Is ook een heel andere prijsklasse.
Ik heb de 7 serie gekozen, doet u maar 'gewoon' een 740i. Prachtige auto, ruim, full options en naar wat ik gelezen heb ook nog een topauto om zelf te rijden. Als de S klasse een AMG is doet u dan die maar, WAT een heftig apparaat is dat zeg.
 

MarcoO2

Forumguru
Haha ja, ik schoot ook in de lach toen ik zag dat 25% op de Superb heeft gestemd...

.... en ik ging nog harder lachen toen ik me het gezicht van de grote mannen bij Mercedes voorstelde als ze deze poll zouden zien...
 
E

Ex-lid 2926

De Mercedes S klasse is toch wel de allerbeste en comfortabelste toplimousine om in gereden te worden. Die zou ik dus op plaats 1 zetten, ware het niet dat mijn chauffeur een kwakkelende gezondheid heeft, ouderschapsverlof geniet en ook nog eens veel tijd kwijt is aan zijn werkzaamheden voor de OR.
Dus ben ik genoodzaakt vaak zelf achter het stuur te kruipen. Dan komt er maar één voor mij in aanmerking: de Panamera.
 

kcj

Actief lid
(Uiteraard) de Maserati gekozen.
Vermits in dezelfde garage onderhouden (heet dat zo voor een Limo ? :ahum:) als Ferrari, krijg je (mijn chauffeur dus) een Abarth 695 Tributo Ferrari mee als vervangwagen.
Dan kan ik eindelijk nog eens zelf rijden :grin:
Laten chauffeuren gaat zo vervelen op de duur.
 

aiva tco adoks

Forumguru
De vw Pheaton natuurlijk.
Zelfs Jeremy Clarkson is het met mij eens dat dat de beste auto is :grin:(voor de echte autoliefhebbers die weten waar ik het over heb)
 

sitechris

Donateur
Topauto maar imo wel 1 groot en onoverkomelijk naddel. Auto is veel te zwaar. En dat heeft gevolgen voor prestaties, verbruik en hamdling.
 
Bovenaan Onderaan