Wat mij betreft topic closed
Ik vraag me altijd af waarom iemand kan beslissen dat een kabel van 15 euro het net zo goed gaat doen als het origineel 20 keer zo duur is...
Het verschil zal toch ergens in zitten toch ?
In een andere thread lees ik dat er twee soorten kabels zijn, de 3.11 en de 4.09. Op internet kan ik alleen de 4.09 vinden. Kan ik hier überhaupt iets mee met mijn auto, een O1 uit 2001?
Ik kom er niet uit welke kabel ik moet hebben.
Snowflake
Misschien een hele domme vraag,maar had je het contact wel aan toen je de computer erop ging aansluiten. In het begin begreep ik er ook niets van waarom hij het niet deed. Na het contact aan te zetten(lampjes op dashboard aan) werd de computer gevonden.
P.S. is jou probleem met de temperatuur al opgelost?
Nee,helaas. Ik zie de temperatuur nog weleens oplopen,alleen nooit als ik helemaal stil sta. Ik ga er nu maar gewoon mee op vakantie,ik zie wel wat er van komt. Ik probeerde nog een afspraak te maken voor een nieuwe waterpomp en distributiesnaar,maar ze hadden deze week geen tijd meer. Ben er een beetje laat mee.
Ja,dat is het probleem nu. Werk gewoon tot vrijdag en ga zaterdag met vakantie naar Duitsland met de auto. Tijd heb ik er niet meer voor. Misschien bij een Skodadealer in Duitsland laten doen. Denk dat het zelfs goedkoper is dan hier te laten doen.
OT: Vinden jullie dat trouwens niet een beetje link? Dat gepruts met VAG-COM?
Tja, mijn "vaste dealer" deed dat ook gratis voor mij. Ik moest een keer in Alkmaar zijn voor een gratis wasbeurt en wilde hem even laten uitlezen vanwege een lampje dat aan was geweest.25 en 60 euro voor het uitlezen van foutcodes???? Die keren dat er aanleiding was om mijn computer uit te lezen (luchtmassameter defect, klep airco defect en nog een keer toen een relaisje stuk was) deed mijn dealer dat gewoon gratis, hoor.
OT: Vinden jullie dat trouwens niet een beetje link? Dat gepruts met VAG-COM?