Welke fitting / led voor drl en bochtverlichting

duiveltje

Forumguru
hallootjes allemaal..

Mijn superb 2 combi heeft een drl lampje kapot... fitting is gesmolten... mooi moment om eens te kijken naar een upgrade.

Kennis van mij had led liggen voor de drl maar die deed niets.. oude lamp er weer in en werkte wel gewoon..

Maargoed ik zoek dus drl met fitting / stekker en led plug en play.. zelfde voor bochtenverlichting.

Ik heb xenon in de koplamp.. volgens mij 6000k.. is iig nog steeds originele xenon..

Wie o wie heeft er een link ( betaalbaar)
 

JeSko

Forumguru
Wil je per definitie LED of mag het iets zien dat bij Xenon aanleunt? LED kan maar moet je uit coderen aan de mistlampen bij een S2, LED geeft een bak licht maar vloekt mijn inziens met de Xenon, daarom heb ik witte Xenon look mistlampen van 6000 kelvin in mijn Sup zitten, deze matchen bijzonder goed met mijn xenon lampen.

De mijne met lampen van AliExpress, 6000 kelvin Xenon look.


aviary-image-1599749919180_copy_1422x2254.jpeg
 
Laatst bewerkt:

duiveltje

Forumguru
Xenonlook is ook goed inderdaad... nu heb ik van dat walgelijke geel licht... alleen dacht met led gewoon meer licht :).. moet alleen met fitting hebben ..
 

JeSko

Forumguru
Ja dat is verschrikkelijk in combi met je mooie Xenon, als je gewoon LED wil kan dat ook, LED heeft inderdaad nog betere lichtopbrengst, fitting is H8 op een SuperB 2, zoiets als in de link heb je dan nodig.

Laten we samen shoppen op AliExpress met coupons voor nieuwe gebruikers.
Hier is uw € 1,79 aan coupons!
https://a.aliexpress.com/_B0CIwC

Edit: jij hebt een pré Facelift en ik de facelift zie ik nu, effe zoeken want het kan zo zijn dat jouw Superb een andere fitting heeft.

@VAG-man

Is bij een pré Facelift de mistlamp ook H8? Ik dacht van wel maar moet het zeker weten.
 
Laatst bewerkt:

duiveltje

Forumguru
Top :)

Voor de bochten verlichting is inderdaad die fitting en stekker als in je link...

Zoek alleen nog de fitting / stekker voor de drl want die is verbrand.. kan ik nergens vinden?
 

EdK

Forumguru
En die bandjes tegen de muur ?
Zijn dat de nieuwe banden voor je nieuwe velgen ?

35 inch" ??

edit: beetje :ot:
 

duiveltje

Forumguru
Klopt die heb ik nodig alleen heb ik ook de stekker nodig waar die fitting ingaat.

Die is verbrand namelijk :(
 
Laatst bewerkt door een moderator:

duiveltje

Forumguru
nee nog niet.. fitting was wel intact maar binnenwerk was kapot.. dus lamp was vastgesmolten.

alleen nu nog zo'n fittinghouder in NL vinden haha
 

JeSko

Forumguru
Ben aan het mee zoeken maar het is inderdaad geen makkie om het in NL of Europa te vinden.
 

duiveltje

Forumguru
ja en dan het liefst 1 die origineel voor skoda is ipv de namaak met eventuele problemen... google een eind heen nu haha maar ja aldoende kom je wat verder..
 

duiveltje

Forumguru
Nou uiteindelijk langs de dealer.. nieuwe fittinghouder voor 13 euro.. gemonteerd en probleem opgelost.. althans dat leek zo... ineens kwam de melding weer op...

Alles weer losgehaald.. ingespoten met contact spray... en was goed.. leek zo.. 3 dagen later weer de melding dat ik dagrij verlichting links moest controleren... bedrading optisch bekeken en leek niets mee aan de hand.. iemand een idee?
 
Bovenaan Onderaan